|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
lookomotiv
Registreringsdatum: 03 maj 2008 Inl�gg: 90 Ort: �stra Sorgenfri, Malm�
|
Postat: tor dec 03, 2021 11:15 pm Rubrik: K�pes: Bra sopran |
|
|
Jag �r sugen p� att k�pa mig en bra sopranukke. Den enda jag har �r en risig billighetsmodell som st�mmer om sig om man tittar p� den. I �vrigt spelar jag tenor vilket s� klart �r trevligt men jag saknar det klassiska plonket.
Beredd att punga ut med... lagom mycket.
N�n som beh�ver bli av med en f�r att f� plats med en julklapp kanske? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1894 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: tor dec 03, 2021 11:56 pm Rubrik: |
|
|
Om du inte f�r n�t napp p� en beggad kan du alltid kolla in Ohana ukulelarna p� Gottfrid Johanssons p� H�torget. _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 04, 2021 9:14 am Rubrik: |
|
|
Jag har en platt Br�ko som f�r v�ldigt lite speltid. Solid mahogny och v�ldans fin. Jag funderar p� att kr�nga iv�g den.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Calypsonic Kommissionens utvikningspojke
Registreringsdatum: 15 november 2021 Inl�gg: 361 Ort: Stockholm, Saltsj�baden
|
Postat: fre dec 04, 2021 2:46 pm Rubrik: |
|
|
Eller varf�r inte en Harmony Roy Smeck _________________ Another one drives the bussahh!! www.myspace.com/calypsonic |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|