|
Ukulelekommissionens forum
|
Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
lookomotiv

Registreringsdatum: 03 maj 2008 Inlägg: 90 Ort: Östra Sorgenfri, Malmö
|
Postat: tor dec 03, 2021 11:15 pm Rubrik: Köpes: Bra sopran |
|
|
Jag är sugen på att köpa mig en bra sopranukke. Den enda jag har är en risig billighetsmodell som stämmer om sig om man tittar på den. I övrigt spelar jag tenor vilket så klart är trevligt men jag saknar det klassiska plonket.
Beredd att punga ut med... lagom mycket.
Nån som behöver bli av med en för att få plats med en julklapp kanske? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
ronald

Registreringsdatum: 08 april 2022 Inlägg: 1894 Ort: Stockholm/Södermalm
|
Postat: tor dec 03, 2021 11:56 pm Rubrik: |
|
|
Om du inte får nåt napp på en beggad kan du alltid kolla in Ohana ukulelarna på Gottfrid Johanssons på Hötorget. _________________ Spånvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inlägg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: fre dec 04, 2021 9:14 am Rubrik: |
|
|
Jag har en platt Brüko som får väldigt lite speltid. Solid mahogny och väldans fin. Jag funderar på att kränga iväg den.
Sven _________________
Mange, och senare även jukkalele, skrev: | Det är klart att Sven har rätt. Sven har alltid rätt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Calypsonic Kommissionens utvikningspojke

Registreringsdatum: 15 november 2021 Inlägg: 361 Ort: Stockholm, Saltsjöbaden
|
Postat: fre dec 04, 2021 2:46 pm Rubrik: |
|
|
Eller varför inte en Harmony Roy Smeck  _________________ Another one drives the bussahh!! www.myspace.com/calypsonic |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|