Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ny kommission�r i Nyk�ping
G� till sida F�reg�ende  1, 2
 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Presentationer
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 5823
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: s�n aug 23, 2021 3:32 pm    Rubrik: Svara med citat

Det h�r b�rjar bli lite tr�dkapning nu men n�r jag l�ste

ronald skrev:
N�e tidigare �n s�! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag �r iofs med p� skivan) Senare k�rde jag ljudet �t dom i en period.


Kunde jag inte l�ta bli att s�ka p� Youtube efter Apopocalypsklipp f�r att om m�jligt f� en skymt av Ronald. Men Ronald �r inte med p� youtube-klippen vad jag kan se. De �r v�l f�r nya. Men jag uppt�ckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De s�g jag p� en �lfestival p� Nacka-strand f�r ganska m�nga �r sen vid det h�r laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar.
_________________
"Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Gnistan



Registreringsdatum: 12 september 2021
Inl�gg: 322
Ort: G�vle

Inl�ggPostat: s�n aug 23, 2021 5:15 pm    Rubrik: Re: Ny kommission�r i Nyk�ping Svara med citat

Stenback skrev:
Hej!


Jag �r medlem i Ukuleleklubben Stockholm, s� om n�gon av er �r medlem d�r s� kanske vi redan har tr�ffats.

/Jonny Stenback


V�lkommen!
Kul med fler fr�lsta - det �r n�got �verjordiskt med att spela ukulele, det �r som att n�got intar sj�len ..... Wink

Det finns flera medlemmar fr�n Ukuleleklubben Stockholm h�r i kommissionen men bara ett par som �r aktiva h�r just nu!
Sj�lv har jag varit med i stockholmsklubben sedan i mars (det �r ju s� bra, man tr�ffas p� s�ndagar, en s�ndag i m�naden - bra resdag). Klubben har s� bra ukulelefortbildning tycker jag!



Vi kanske ses!
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
ronald



Registreringsdatum: 08 april 2022
Inl�gg: 1894
Ort: Stockholm/S�dermalm

Inl�ggPostat: s�n aug 23, 2021 5:28 pm    Rubrik: Svara med citat

Robert_Hultman skrev:
Det h�r b�rjar bli lite tr�dkapning nu men n�r jag l�ste

ronald skrev:
N�e tidigare �n s�! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag �r iofs med p� skivan) Senare k�rde jag ljudet �t dom i en period.


Kunde jag inte l�ta bli att s�ka p� Youtube efter Apopocalypsklipp f�r att om m�jligt f� en skymt av Ronald. Men Ronald �r inte med p� youtube-klippen vad jag kan se. De �r v�l f�r nya. Men jag uppt�ckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De s�g jag p� en �lfestival p� Nacka-strand f�r ganska m�nga �r sen vid det h�r laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar.


Om du kollar p� Facebook s� �r jag taggad p� en urgammal bild.
_________________
Sp�nvald Skallben
Hamster Tree
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Presentationer Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
G� till sida F�reg�ende  1, 2
Sida 2 av 2

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006