|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n aug 23, 2021 3:32 pm Rubrik: |
|
|
Det h�r b�rjar bli lite tr�dkapning nu men n�r jag l�ste
ronald skrev: | N�e tidigare �n s�! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag �r iofs med p� skivan) Senare k�rde jag ljudet �t dom i en period. |
Kunde jag inte l�ta bli att s�ka p� Youtube efter Apopocalypsklipp f�r att om m�jligt f� en skymt av Ronald. Men Ronald �r inte med p� youtube-klippen vad jag kan se. De �r v�l f�r nya. Men jag uppt�ckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De s�g jag p� en �lfestival p� Nacka-strand f�r ganska m�nga �r sen vid det h�r laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Gnistan
Registreringsdatum: 12 september 2021 Inl�gg: 322 Ort: G�vle
|
Postat: s�n aug 23, 2021 5:15 pm Rubrik: Re: Ny kommission�r i Nyk�ping |
|
|
Stenback skrev: | Hej!
Jag �r medlem i Ukuleleklubben Stockholm, s� om n�gon av er �r medlem d�r s� kanske vi redan har tr�ffats.
/Jonny Stenback |
V�lkommen!
Kul med fler fr�lsta - det �r n�got �verjordiskt med att spela ukulele, det �r som att n�got intar sj�len .....
Det finns flera medlemmar fr�n Ukuleleklubben Stockholm h�r i kommissionen men bara ett par som �r aktiva h�r just nu!
Sj�lv har jag varit med i stockholmsklubben sedan i mars (det �r ju s� bra, man tr�ffas p� s�ndagar, en s�ndag i m�naden - bra resdag). Klubben har s� bra ukulelefortbildning tycker jag!
Vi kanske ses! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1894 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: s�n aug 23, 2021 5:28 pm Rubrik: |
|
|
Robert_Hultman skrev: | Det h�r b�rjar bli lite tr�dkapning nu men n�r jag l�ste
ronald skrev: | N�e tidigare �n s�! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag �r iofs med p� skivan) Senare k�rde jag ljudet �t dom i en period. |
Kunde jag inte l�ta bli att s�ka p� Youtube efter Apopocalypsklipp f�r att om m�jligt f� en skymt av Ronald. Men Ronald �r inte med p� youtube-klippen vad jag kan se. De �r v�l f�r nya. Men jag uppt�ckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De s�g jag p� en �lfestival p� Nacka-strand f�r ganska m�nga �r sen vid det h�r laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar. |
Om du kollar p� Facebook s� �r jag taggad p� en urgammal bild. _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|