F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Hans-Ove
Registreringsdatum: 10 mars 2009 Inl�gg: 5
|
Postat: tis mar 10, 2022 11:38 am Rubrik: Ukuleletr�ff i V�sterbotten fredagen den 10 juli 2009 |
|
|
Hej
Vi kommer att ordna en Ukuleletr�ff i Burtr�sk i V�sterbotten fredagen den 10 juli. F�r mer info se v�r hemsida burtrasksvangen.nu
H�lsningar
Hans-Ove |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inl�gg: 699 Ort: Ume�
|
Postat: ons mar 11, 2022 12:58 am Rubrik: |
|
|
Yiihooooo! en v�sterbottning till p� forumet, V�lkommen hit!
10:e juli ligger l�ngt in i framtiden f�r oss som bara kan planera tv� veckor fram�t, men jag hoppas att jag kan ta mig dit! _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5826 Ort: Stockholm
|
Postat: ons mar 11, 2022 10:34 am Rubrik: |
|
|
V�lkommen till kommissionen, Hans-Ove! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Hans-Ove
|
Postat: fre aug 07, 2021 1:04 pm Rubrik: Bilder fr�n Ukuleletr�ffen |
|
|
P� www.burtrasksvangen.nu finns bild fr�n Ukuleletr�ffen fredagen den 10 juli. Ca 25 personer p� bilden och ca 30 ukkar totalt deltog. Vi planerar en tr�ff i h�st igen. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: fre aug 07, 2021 2:14 pm Rubrik: |
|
|
V�lkommen hit Hans-Ove! (Lite senkommet, inser jag )
_________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: s�n aug 09, 2021 7:48 pm Rubrik: |
|
|
Vi �r 4 stycken ukulelekommission�rer h�r i Ume. Hur fick ni tag p� 30? Vad har burtr�skarna som vi umebor inte har? _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: s�n aug 09, 2021 9:47 pm Rubrik: |
|
|
V�sterbotten! _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Hans-Ove
|
Postat: m�n aug 10, 2021 8:10 am Rubrik: |
|
|
Hur det kan komma 30 st??. Ja s�g det. Vi �ker runt och h�ller nyb�rjarkurser, och ger �ven tips till dom som kommit lite l�ngre. Ann-Sofie �r ledare f�r bandet Ukuleleorkestern och har en del upptr�danden som v�cker intresse f�r instrumentet. Vi �r mycket ute p� spelmansst�mmor och sprider v�rt budskap. Vi kommer g�rna till Ume� n�n g�ng. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: m�n aug 10, 2021 9:02 am Rubrik: |
|
|
Hans-Ove skrev: | Hur det kan komma 30 st??. Ja s�g det. Vi �ker runt och h�ller nyb�rjarkurser, och ger �ven tips till dom som kommit lite l�ngre. Ann-Sofie �r ledare f�r bandet Ukuleleorkestern och har en del upptr�danden som v�cker intresse f�r instrumentet. Vi �r mycket ute p� spelmansst�mmor och sprider v�rt budskap. Vi kommer g�rna till Ume� n�n g�ng. |
ukuleleorkestern? Den har jag missat helt och �nd� �r jag med i Umefolk Mer info, sn�lla! _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: m�n aug 10, 2021 10:18 am Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | V�sterbotten! |
Gott-gotti-gott-gott! _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n aug 10, 2021 7:29 pm Rubrik: |
|
|
Daionsavage skrev: | hrlarson skrev: | V�sterbotten! |
Gott-gotti-gott-gott! |
Gott. F�redrar �nd� Falbygdens svarta, 30 m�naders. Mmmmmmmmmmm. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Hans-Ove
|
Postat: tis aug 11, 2021 1:41 pm Rubrik: |
|
|
Ukuleleorkestern best�r av 6 damer som spelar och sjunger. Mycket popul�ra i norra V�sterbotten. Vi planerar en Ukuleletr�ff 2010 i samband med Burtr�sksv�ngen, samt en vintertr�ff n�n g�ng i januari. F�r �vrigt s� brukar vi ibland vara p� Caf� Station Ume� och spela och dansa. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tis aug 11, 2021 7:52 pm Rubrik: |
|
|
Vi brukar ocks� tr�ffas p� station, har v�l inte varit d�r samtidigt bara, f�r jag hade reagerat, det �r jag s�ker p� _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|