Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Musikfestivalen i Tors�ker 4 juli

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Ukuleleklubben G�vle
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Gnistan



Registreringsdatum: 12 september 2021
Inl�gg: 322
Ort: G�vle

Inl�ggPostat: s�n jul 05, 2021 12:45 pm    Rubrik: Musikfestivalen i Tors�ker 4 juli Svara med citat

Vi tog oss genom h�ftiga skyfall till ett alldeles "bl�tt" Tors�ker!

En h�rlig festival med massor av olika grupper som framtr�dde b�de ute p� stora scenen och p� innescenen p� logen!

Och tv� av v�ra kommission�rer stod p� scen! Very Happy

F�rst fram av dem var Valter O`Daniels p� innescenen, han spelade och sj�ng som vanligt j�ttebra. Spelade p� ukulele och banjolele.

Senare p� kv�llen var det dags f�r Backlund med sitt band p� Stora scenen utomhus, s� bra!!! Backlund spelade d� p� sitt andra instrument bas (f�r Backlund - ukulelen �r v�l ditt viktigaste instrument)...?) Wink



PS. Backlund, ukuleleorkestern p� innescenen �ndrades till Valter O�Daniels (med komp.) framf�rande lite senare!
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Backlund



Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 356
Ort: Sandviken

Inl�ggPostat: s�n jul 05, 2021 11:25 pm    Rubrik: Re: Musikfestivalen i Tors�ker 4 juli Svara med citat

Gnistan skrev:
Vi tog oss genom h�ftiga skyfall till ett alldeles "bl�tt" Tors�ker!

En h�rlig festival med massor av olika grupper som framtr�dde b�de ute p� stora scenen och p� innescenen p� logen!

Och tv� av v�ra kommission�rer stod p� scen! Very Happy

F�rst fram av dem var Valter O`Daniels p� innescenen, han spelade och sj�ng som vanligt j�ttebra. Spelade p� ukulele och banjolele.

Senare p� kv�llen var det dags f�r Backlund med sitt band p� Stora scenen utomhus, s� bra!!! Backlund spelade d� p� sitt andra instrument bas (f�r Backlund - ukulelen �r v�l ditt viktigaste instrument)...?) Wink



PS. Backlund, ukuleleorkestern p� innescenen �ndrades till Valter O�Daniels (med komp.) framf�rande lite senare!


Ja visst var det en trevligt festival! Very Happy Det har varit en helt underbar helg faktiskt Very Happy J�ttekul att ni kom s� man fick tr�ffa lite fellow ukulelefolk igen!

Tyv�rr missade jag ukulelandet p� logen. Jag var v�l och vimsade runt n�gon annan stans.

Kul att ni gillade det! D� vet jag att vi kan forts�tta spela hehe. Det var riktigt kul att spela, bra publik och bra ljud.

Kontrabasen har ju alltid varit mitt huvudinschtrument, men p� senare tid har ju faktiskt ukulelen letat sig upp till en delad f�rsta plats Wink

M�ste ocks� ber�tta att det var en kulle som hade en s�n d�r Cumbus kastrullele med sig. Jag har funderat p� att best�lla en s�n, s� jag fr�gade om jag fick prova den. N�r jag provade den uppt�ckte jag att det var bra att jag inte k�pt en. Inget vidare bygge.
_________________
www.myspace.com/patrikbacklund
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Ukuleleklubben G�vle Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006