|
Ukulelekommissionens forum
|
Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Mab

Registreringsdatum: 28 september 2021 Inlägg: 1365 Ort: Hammarbyhöjden
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:18 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Ha det ikväll och se till att permanenta arrangemanget, vet jag. Sitter här med med en snorgärs och en igenmurad allergiker. Och kvällen är på förtid tilldelad mig som en barnmyskväll. |
Det var det värsta...!!!
Hur ska det då gå för the Spanish Padäng??? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inlägg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:26 pm Rubrik: |
|
|
Padängen kommer att förkrympt stå på scen med hängande
...huvud. _________________
Mange, och senare även jukkalele, skrev: | Det är klart att Sven har rätt. Sven har alltid rätt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till överst på sidan |
|
 |
ronald

Registreringsdatum: 08 april 2022 Inlägg: 1894 Ort: Stockholm/Södermalm
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:27 pm Rubrik: |
|
|
Larson min Larson
Det blir en låghalt liten orkesterspillra... _________________ Spånvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till överst på sidan |
|
 |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022 Inlägg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:30 pm Rubrik: |
|
|
De får väl heta:
The pansh Pdän eller
Th Spaish adäg eller nåt.... Så det ordnar sig
Fast av andra skäl är det ju trist att hrlarson drabbats av inre tjänst. Och om jag tänker riktigt väl och länge kan jag nog komma på vilka de skälen är....  _________________ Allt är väldigt ovisst. Det är jag helt säker på.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Jörgen Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inlägg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:34 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | The pansh Pdän eller
Th Spaish adäg eller nåt.... Så det ordnar sig |
Spanish P-ända?
 _________________ Jag är bra på att göra andra bäst. Vad är du bra på? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022 Inlägg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 2:38 pm Rubrik: |
|
|
Sven, var är du? Jag vet att det finns många kommentarer till detta, men jag kan inte komma på någon bra.... _________________ Allt är väldigt ovisst. Det är jag helt säker på.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inlägg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 3:50 pm Rubrik: |
|
|
Åh jag åser med upphöjt lugn. _________________
Mange, och senare även jukkalele, skrev: | Det är klart att Sven har rätt. Sven har alltid rätt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till överst på sidan |
|
 |
hrlarson

Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inlägg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: mån jun 01, 2022 6:16 pm Rubrik: |
|
|
Padängen är inte en grupp. Det är en state of mind. Ungefär som rock'n'roll och lika banbrytande. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till överst på sidan |
|
 |
hrlarson

Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inlägg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: mån jun 01, 2022 11:17 pm Rubrik: |
|
|
Dök upp vid nio, lagom för andra akten. Vilken bra scen! Och vilka förträffliga framföranden, förstås. Lyckades missa Sven, men fick prata med och heja på Daionsavage, Anders, Baronen och så förstås Robban, Jörgen, Jukka + sällskap, Martin, Mange und so weiter.
Svårt att utse det bästa bidraget, men Jörgen gjorde i alla fall det konstigaste. En uttalad konstinstallation som konstigt nog var uppskattad av undertecknad åtminstone, och jag var inte ens full.
Så här i efterskott känner jag mig som en sann rockstjärna som inte han dyka upp i tid för egna bandets uppträdande. Såatteh.
Sammanfattningsvis: juste lokal, justa framträdanden, nytänd kommission, juste lokal, nära och bra, lagom stort för publik och band, bar, juste lokal och juste lokal.
Tack och god natt! _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Jörgen Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inlägg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: mån jun 01, 2022 11:50 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Dök upp vid nio, lagom för andra akten. Vilken bra scen! Och vilka förträffliga framföranden, förstås. Lyckades missa Sven, men fick prata med och heja på Daionsavage, Anders, Baronen och så förstås Robban, Jörgen, Jukka + sällskap, Martin, Mange und so weiter.
Svårt att utse det bästa bidraget, men Jörgen gjorde i alla fall det konstigaste. En uttalad konstinstallation som konstigt nog var uppskattad av undertecknad åtminstone, och jag var inte ens full.
Så här i efterskott känner jag mig som en sann rockstjärna som inte han dyka upp i tid för egna bandets uppträdande. Såatteh.
Sammanfattningsvis: juste lokal, justa framträdanden, nytänd kommission, juste lokal, nära och bra, lagom stort för publik och band, bar, juste lokal och juste lokal.
Tack och god natt! |
Kul att du kom ifrån och kom till! (Det senare skulle kunna missuppfattas
men jag menar det naturligtvis bokstavligen).
Ska vi starta en eftersnackstråd? (Retorisk fråga). _________________ Jag är bra på att göra andra bäst. Vad är du bra på? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|