Forumindex Ukulelekommissionens forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

S & S 19 maj

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Eftersnack
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008

InläggPostat: mån maj 19, 2008 10:30 pm    Rubrik: S & S 19 maj Svara med citat

Ja en bra bloggare ska ju rapportera näst intill i realtid, och eftersom jag är säker på att mötet fortfarande pågår (jag fick springa hem till barnvakten) tänkte jag bara starta tråden med ett stort tack till alla närvarande som trots bristen på låtlistor ledde de flesta av oss genom en hel del samspel, och det här är en lång mening.

Jukkas alfabetsblues skulle jag vilja ha texten till, den var fantastisk. Min kompis Milo som inte stilade med sina gedigna flamencog****rkunskaper tyckte också det var kul att få vara med.

Vi ska fortsätta boka junimötet tycker jag. Det blir fett. Nu skulle jag kunna spåna kring det otroliga i att ett litet instrument samlar de mest skilda etc, men det skiter jag i!

Vi hörs / Sven
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022

InläggPostat: mån maj 19, 2008 11:01 pm    Rubrik: Re: S & S 19 maj Svara med citat

Sven skrev:
Jukkas alfabetsblues skulle jag vilja ha texten till

Jag också! Får väl lyssna på skivan så det blir rätt och skriva ned det hela. Det är en låt med Peps Persson på en platta han och Nisse hellberg gjorde tillsammans för en evighet sedan, vid namn "Röster från södern" Jag hade glömt bort den, men så letade i hyllorna efter någon bra bilmusik och fick syn på den. Bra bilmusik och bra annars också.
Jörgen
Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006

InläggPostat: mån maj 19, 2008 11:16 pm    Rubrik: Svara med citat

Vafan, en eftersnackstråd till. Shocked Kan inte vår snälla moderator flytta ihop dem till en? Very Happy
Robert_Hultman
Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022

InläggPostat: tis maj 20, 2008 11:58 am    Rubrik: Svara med citat

Jörgen skrev:
Vafan, en eftersnackstråd till. Shocked Kan inte vår snälla moderator flytta ihop dem till en? Very Happy

Nä. Det finns faktiskt ingen funktion för det i forumprogramvaran.

Jag låser den här tråden (eftersom den är kortare). Det är ju inte riktigt samma sak men det bästa jag kan erbjuda.
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.    Forumindex -> Eftersnack Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet