Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ordningsfr�ga
G� till sida F�reg�ende  1, 2, 3, 4, 5
 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> M�ten p� g�ng
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Plink-plonk
Kommissionens entusiast


Registreringsdatum: 20 mars 2006
Inl�gg: 1539

Inl�ggPostat: fre feb 01, 2022 1:17 pm    Rubrik: Svara med citat

F�rl�t H�gel! Jag s�g inte att du hunnit brodera ut ditt inl�gg Smile

Nej jag tyckte banjotemat var kul. Jag tycker heller inte att jag motarbetat det �ven om det �r kul med de sk�mtsamma gliringarna.

Och alla gillar inte allspel j�mnt. Det �r ju sj�lvklart. Det l�ter jobbigt med allspel j�mnt. Sj�lvklart f�r alla vara individer och individualister, men visst �r det kul n�r individer kan j�mka om s� f�r en kort stund.

Tycker du min �nskan om en timmes f�rberedelser inf�r ett isolerat m�te �r fel? JAg �r beredd att fr�ng� det helt i s�dana fall.

Det handlar ju ocks� om att ge individer utrymme att f� dela sin individualitet med andra. T ex var ju banjokv�llen en lysande s�dan tillst�llning! Din �nskan blev en gemensam trevlighet p� grund av att n�gra j�mkade och m�nga h�rsammade.

Nu f�reslogs folktema. Det kr�ver inte att man tar med sig s�rskilda instrument men kanske lite f�rberedelse. En timme var min �nskan. Vill du ha en timme av mig s� ger jag det g�rna Smile Jag kan byta d�ck, h�mta otympliga grejor, hj�lpa till att handla (fr�ga min 90�riga granne), montera m�bler och v�ggmontage, st�da, ringa jobbiga samtal, vakta barn eller annat. Im all yours Smile

Och nej jag har inte hittat n�gra grupperingar i gruppen. Det var ett rakt svar p� en fr�ga fr�n fantomen vad jag menar med termen. Dock har jag varit med om det i andra sammanhang. Och jag vet hur det b�rjade d�r. Historien upprepar sig inte alltid. Gudskelov. D�r var det mycket starkare hierarkier och jag h�ll k�ften igenom hela processen. Det var nogf synd just d�.

Det vore kul om du kunde ha med ditt ett solo till n�sta g�ng. Det �r en av de saker jag ser fram emot med m�tena. JAg vet inte om dy gillar Dylan men I shall be released vore underbar med din r�st och ditt banjospel.
_________________
Tangi Manini Sopranino
Allander Lyx
Kamaka Std de luxe HF 1
Bobby Henshaw
Martin-1
Gibson-2
Fin-Der
Bushman Jenny Concert
Kamaka HB-2D Concert De luxe
Kamaka HF 36 Tenor
Calypsonic Lulu Tenor
Bushman Jenny C Baryton
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> M�ten p� g�ng Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
G� till sida F�reg�ende  1, 2, 3, 4, 5
Sida 5 av 5

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006