|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
G�st
|
Postat: fre dec 08, 2021 11:59 pm Rubrik: |
|
|
Guesten �r Lasse R |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: l�r dec 09, 2021 11:21 am Rubrik: |
|
|
Jag tycker ocks� du �r duktig Robert, j�tte duktig! _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Tompa
Registreringsdatum: 24 januari 2006 Inl�gg: 130 Ort: �stern�rke
|
Postat: l�r dec 09, 2021 5:55 pm Rubrik: |
|
|
Coolt! P�minner mig om en engelsk artist jag lyssnade otroligt mycket p� under tidiga 80-talet... nu minns jag inte vad han heter. Vilket inte spelar n�gon roll, eftersom det h�r var mycket b�ttre!
Om jag bara hade haft en pub i n�rheten s� skulle jag omedelbart rusat dit, best�llt in en bitter och sk�lat skl f�r lucka 8!
P� fr�gan -Varf�r?, fr�n den f�rsamlade menigheten, skulle jag bara s�ga:
-D�r bakom d�ljer sig ett m�sterverk. Klappa p� vettja, klappa p�...
Men nu har jag ju ingen pub i n�rheten... bara en r�tt s� sunkig pizzeria... � dessutom regnar det... fast det f�r�ndrar inte mitt intryck av det som fanns bakom lucka 8! Snyggt jobbat! _________________ En ucke kommer s�llan ensam... |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
salpinx
Registreringsdatum: 02 december 2021 Inl�gg: 7 Ort: Link�ping
|
Postat: s�n dec 10, 2021 11:06 pm Rubrik: Christmas Ball - fint. |
|
|
Finst�md.
Arpeggio p� ukelele...tyckte om det. Det �r bra...citatet fr�n Djunge Balls...f�rl�t f�rl�t...Jingle Bells �r lysande...
Dessutom...om inte min engelska sviker mig betyder titeln tv� saker, antingen (jul)fest eller (julgrans)kulor. Det �r ju...som Robert Karl Oskar m�jligen skulle sagt ball. _________________ H�lsningar
UckeLille |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|