Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Lucka 5/Door 5
G� till sida F�reg�ende  1, 2
 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> 2006 Ukulelejulkalender Ukulele Christmas Calender
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Tompa



Registreringsdatum: 24 januari 2006
Inl�gg: 130
Ort: �stern�rke

Inl�ggPostat: tis dec 05, 2021 6:15 pm    Rubrik: Svara med citat

S� avskalat och s� intensivt... och s� bra! Det sura regnet utanf�r f�nstret b�r pl�tsligt med sig en doft av gl�gg och pepparkaka och jag f�r lust att skaffa mig en gran! Det har inte h�nt sedan sist... T�nk vad en vacker r�st och ett litet fyrstr�ngat instrument kan utr�tta tillsammans, underbart! Njuter av musik
_________________
En ucke kommer s�llan ensam...
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Filippuss



Registreringsdatum: 25 februari 2006
Inl�gg: 62
Ort: Yxtorp L�nn�s

Inl�ggPostat: ons dec 06, 2021 5:17 pm    Rubrik: Svara med citat

Hej.... eftersom jag fick en s�dan h�rd dask p� fingrarna n�r jag f�rs�kte tjuvkika i g�r v�ntade jag helt enkelt med att titta tills idag....
Jag hade g�rna �ppnat min julgransplundringsp�se till denna vackra julvisa! Snygg filt!
_________________
Behandla andra som du vill bli behandlad sj�lv... Dvs spela ner dina fiender med ukuleles�ng!
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida
salpinx



Registreringsdatum: 02 december 2021
Inl�gg: 7
Ort: Link�ping

Inl�ggPostat: ons dec 06, 2021 7:53 pm    Rubrik: Att p� SJ kr�ver sin man. Svara med citat

Men det g�r. Dock...
Och jungfru....l������������������������ng paus.........n hon g�r i ringen med r�dan guldband.

Men bra s� klart. N�r man v�l f�r h�ra den.

P�minner mig om n�r en kompis presenterade H�kan Hageg�rds medhavda pianist "VISST �R HON FANTASTISK".
Appl�d�skorna ekade.
"Och som hon spelar sen..." Wink
_________________
H�lsningar
UckeLille
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 5840
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: ons dec 20, 2021 1:55 pm    Rubrik: Svara med citat

Man sl�s ju f�rst av den vackra r�sten. Men det enkla och taktfasta kompet v�xer sakta i medvetandet och n�r l�ten �r slut inser man att kompet inte kunde varit b�ttre. Att l�ten �ver huvudtaget inte kan framf�ras p� ett b�ttre s�tt.

En r�st och en ukulele. Vad kan man mer �nska sig?
_________________
"Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> 2006 Ukulelejulkalender Ukulele Christmas Calender Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
G� till sida F�reg�ende  1, 2
Sida 2 av 2

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006