Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Min tur att presentera mig!

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Presentationer
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Zmolker



Registreringsdatum: 31 maj 2006
Inl�gg: 76
Ort: l�ngtbortistan

Inl�ggPostat: s�n nov 19, 2021 9:33 pm    Rubrik: Min tur att presentera mig! Svara med citat

Ugh, som indianerna s�ger.

Jag tror att det har blivit dags f�r mig att presentera mig nu n�r jag har l�st igenom halva forumet.
Jag heter egentligen Felix, �r 15 �r och bor i j�nk�ping, det �r d�rf�r jag inte h�nger p� m�terna, om n�gon undrar.

Jag b�rjade som trombonist, men jag har l�ngt ifr�n lagt av med det, storbandsmusiken lever �nnu. I vilket fall som helst s� blev det sedan piano, mest jazz d�r med faktiskt. Pianot �r p� m�nga s�tt o�vertr�ffat s� d�r har jag suttit b�de en och annan timme. Jag fick en gr�n mahalo U30 i konfirmationspresent i v�ras. Gissa om jag var f�rv�nad! jag v�ntade mej n�got helt annat . i alla fall s� har det rullat p� och jag har k�pt en loudmouth f�r att komplettera samlingen lite.

Sedan har instrument rullat in p� l�pande band, cittra, blockfl�jt, busvissling, kazoo, g****r och allt jag har kommit �ver! Musik �r fantastiskt och man kan aldrig f� nog av instrument, kringutrustning och tid.

Det var v�l min lilla historia. Fr�ga om ni undrar!
_________________
Zmolker

living the zmolklife
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
J�rgen
Kommissionens Lautsprecher


Registreringsdatum: 31 januari 2006
Inl�gg: 777
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: s�n nov 19, 2021 11:00 pm    Rubrik: Svara med citat

V�lkommen Felix,

hoppas att du kan vara med vid n�got av v�ra kommande kommissionsm�ten!

Lirar litet str�nginstrument
_________________
http://jetbloggen.blogspot.com/
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
ukulelerud
Happy Per


Registreringsdatum: 23 april 2022
Inl�gg: 601

Inl�ggPostat: m�n nov 20, 2021 6:29 am    Rubrik: Svara med citat

Gillar speciellt ditt intresse f�r storbandsmusiken (vid sidan ukken f�rst�s) ...
_________________
ukulelerud Rolling Eyes
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Presentationer Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006