|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4346 Ort: Bajen
|
Postat: s�n maj 30, 2010 7:15 am Rubrik: |
|
|
Munspel �r verkligen ett instrument jag vill l�ra mig, men hur m�nga olika instrument kan man k�pa? Varje nytt instrument l�gger sig i v�gen f�r en ny mandolin dessutom.
Jag h�ller med Tyko om det d�r med att med jakten p� att alltid hitta det billigaste. Jag f�rs�ker alltid k�pa n�rproducerad mat och vill inte underst�dja billighetsm�rken p� ICA. Med instrument �r det ju lite kr�ngligare. Det �r n�stan s� att man m�ste l�ta bygga instrument p� best�llning f�r att vara s�ker p� att det inte kommer fr�n den d�r j�ttestora fabriken i Kina som g�r alla instrument. Dyra priser �r ingen garanti. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2092 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n maj 30, 2010 8:44 am Rubrik: |
|
|
Har hittat ny modell av munspel. �r p� v�g att best�lla tv� st f�r 180$ styck. Plus frakt. Skit skit skit.
Jag kan l�ra dig lite munspel Lars, vi kan k�ra lite kitchen music i ditt nya k�k. Med �l.
S _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|