|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: fre jun 18, 2021 11:12 pm Rubrik: |
|
|
Tyv�rr ser det ut som att vi m�ste klara oss utan Krigsrubrikerna p� s�ndag.
Men det finns �nd� mycket att se fram emot:
Artistlistan f�r den 20:e
Indy Neidell �The ukulele slayer�
Baron K
FU*K (Fagersta Ukulele Klubb)
jukkalele
Bor�s Suecos
The Spanish Mar�ng
Walking Mabrons _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: s�n jun 20, 2021 6:58 am Rubrik: |
|
|
Jag, som skulle utgjort en del i b�de Toros Suecos och The Spanish Pad�ng m�ste tyv�rr l�mna in walk over. F�rkylningen som h�llit p� n�gra dagar nu, och som kurerats efter b�sta f�rm�ga, har inte blivit b�ttre utan s�mre.
Jag skulle d�rmed inte bara vara of�rm�gen att underh�lla pga fr�nvaro av s�ngr�st, utan skulle ocks� genom att sprida mina giftiga dunster skicka hela kommissionen i s�ng. Om jag alls tog mig in till sta'n vill s�ga. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1894 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: s�n jun 20, 2021 8:21 am Rubrik: |
|
|
Vilket manfall! The Walking Mabrons kanske kan prestera n�got mer �n det planerade numret och Jag kan bidraga med en l�t och om det beh�vs en repris fr�n f�rra g�ngen. _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 863 Ort: S�der om S�der
|
Postat: s�n jun 20, 2021 5:43 pm Rubrik: |
|
|
Trots manfall blev det en riktigt bra tillst�llning tycker jag - mycket tackvare killarna i Fagersta UK. Vilket �s! _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 492
|
Postat: s�n jun 20, 2021 8:13 pm Rubrik: |
|
|
Sj�lv skulle jag vara en i publikhafvet men hamnade med bilen p�
bilverkstan. Startmotorn sa dom! Jajjam�n! Hoppas att det blev bra! Saknar en �l! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|