F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Stenback
Registreringsdatum: 22 augusti 2009 Inl�gg: 28 Ort: Nyk�ping
|
Postat: tis aug 10, 2021 9:58 pm Rubrik: |
|
|
Finns det plats f�r ytterligare en i programmet? Skulle vara kul att g�ra debut i sammanhanget... _________________ "Den d�r Jante ska inte tro att han �r n�t!" |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: tis aug 10, 2021 10:04 pm Rubrik: |
|
|
Stenback skrev: | Finns det plats f�r ytterligare en i programmet? Skulle vara kul att g�ra debut i sammanhanget... |
Det �r ju ovanligt "tjockt" i programmet. Men visst kan vi kl�mma in dig ocks�. Med tanke p� att Trashank skjuter upp sin debut ska det ju i princip bli en spot �ver.
Ska bli kul att f� tr�ffa dig. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Stenback
Registreringsdatum: 22 augusti 2009 Inl�gg: 28 Ort: Nyk�ping
|
Postat: tis aug 10, 2021 10:11 pm Rubrik: |
|
|
Kanon!
D� blir det till att boka t�gbiljetter...
Ska bli kul att tr�ffa er ocks�! _________________ "Den d�r Jante ska inte tro att han �r n�t!" |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5649 Ort: Stockholm
|
Postat: ons aug 11, 2021 9:51 pm Rubrik: |
|
|
Det �r ju tur att det blir tillskott ocks�. S�rskilt av i sammanhanget nya f�rm�gor.
Det blir avskott med. Jag m�ste meddela att Spank You Very Much tillbringade sin enda tillg�ngliga reptid inf�r kabar'en med att bl a se Lise & Gertrud p� Gustav Adolfs Torg. S� de har helt enkelt ingen repertoar till fredag. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: ons aug 11, 2021 11:11 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Jag m�ste meddela att Spank You Very Much tillbringade sin enda tillg�ngliga reptid inf�r kabar'en med att bl a se Lise & Gertrud p� Gustav Adolfs Torg. S� de har helt enkelt ingen repertoar till fredag. |
�sch d�.
Men ni kommer v�l och njuter. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tor aug 12, 2021 10:11 am Rubrik: |
|
|
Appselut. Och s� s� skaffar vi en repertoar till n�sta g�ng. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tor aug 12, 2021 7:51 pm Rubrik: |
|
|
L�tst�ld allts�? _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: fre aug 13, 2021 10:35 am Rubrik: |
|
|
En sista uppdatering innan sj�lva evenemanget.
Startf�ltet i all sin glans:
Clarification and the confused
Jonas Svensson
MMU
Baronen
Krigsrubrikerna
H�gel
Hamstertree
Robert Hultman
Indy Neidell "The Ukulele slayer"
Jan Palmhag
Stenback
Ska fundera ut en l�mplig startordning ocks�.
� en uppmaning i sista stund till alla som spelar. Ta med era v�nner, s� att vi f�r n�gra att spela f�r. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: fre aug 13, 2021 11:44 am Rubrik: |
|
|
� jag kom p� ig�r, under dryckers inflytande att jag kanske kan dra en l�t p� ett nytt s�tt, som jag iofs inte provat �n. Iofs har l�ten inte spelats p� kabaren f�rut s� jag kunde ju dra den p� det vanliga s�ttet, men jag tycker inte att det �r bra nog. Vete tusan om det nya blir det, men blir det tid �ver kan jag ju prova med publiken* som f�rs�kskaniner.
*Visserligen �r det p� en pub vi spelar, men med detta ord avses �nd� inte de h�r och var i lokalen kringliggande d�ingarna, utan de f�rhoppningsvis i h�gsta grad levande m�nniskor som bevistar evenemanget. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
|
Till �verst p� sidan |
|
|
lookomotiv
Registreringsdatum: 03 maj 2008 Inl�gg: 90 Ort: �stra Sorgenfri, Malm�
|
Postat: m�n aug 16, 2021 8:17 pm Rubrik: |
|
|
Nu skulle ni nog inte k�nna igen mig d� ni endast tr�ffat mig i digital form �nnu, men jag kan meddela att jag inte var d�r. Det hanns icke med tyv�rr. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|