F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: fre maj 21, 2010 1:55 pm Rubrik: Ukulelekabar�n p� the Regent 13 augusti kl 17-19 |
|
|
Med s�llan sk�dad framf�rh�llning kan jag meddela att Ukulelekabar�n ocks� kommer att g� av stapeln (jass� bara fartyg och fulla br�dg�rdsarbetare?) p� the Regent (Regeringsgatan 88 i Stockholm) Fredag den 13 augusti.
Vi kan allts� gl�dja oss �t att Clarification fr�n London kommer att spela.
Edit: Vi b�rjar kl 17:00 och h�ller p� till 19:00 eventuellt kan vi f� ha scenen till 19:30 eller 20:00. Beroende p� om Ex Club som h�ller till p� the Regent p� Fredagar har ett band som spelar eller inte. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Senast �ndrad av Robert_Hultman den m�n aug 02, 2021 4:09 pm, �ndrad totalt 1 g�ng |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: l�r maj 29, 2010 12:18 am Rubrik: |
|
|
Det �r fler som jobbar med framf�rh�llning h�r i v�rlden. Det inneb�r bland annat att vi ocks� kan gl�dja oss �t Jonas Svenssons medverkan p� Ukulelekabar�n den 13 augusti.
Artistlistan ser i detta nu ut s� h�r:
Clarification
Jonas Svensson _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tor jun 10, 2021 10:02 am Rubrik: |
|
|
Nu kan vi l�gga Lasse Ruud till artistlistan den 13 augusti. Det h�r blir bra.
Listan som den ser ut nu:
Clarification
Jonas Svensson
Lasse Ruud _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tor jun 10, 2021 10:42 am Rubrik: |
|
|
Halvt prelimin�r anm�lan f�r Trashank. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5649 Ort: Stockholm
|
Postat: tor jun 10, 2021 10:54 am Rubrik: |
|
|
Jag �kar till helt prelimin�r anm�lan f�r Trashank. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: s�n jun 13, 2021 4:47 pm Rubrik: |
|
|
Blir det premi�r f�r Trashank, tro.
Listan f�r den 13 augusti ser mao ut s� h�r:
Clarification
Jonas Svensson
MuM (Lasse Ruud +)
Trashank prelimin�rt _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: s�n jun 13, 2021 5:52 pm Rubrik: |
|
|
Trashank har beslutat att g� direkt fr�n helt prelemin�rt till absolut s�kert och skippar d�rmed n�gra mellanled avsedda att bygga f�rv�ntan. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: s�n jun 13, 2021 7:20 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Trashank har beslutat att g� direkt fr�n helt prelemin�rt till absolut s�kert och skippar d�rmed n�gra mellanled avsedda att bygga f�rv�ntan. |
OK
Listan f�r den 13 augusti ser mao ut s� h�r:
Clarification
Jonas Svensson
MuM (Lasse Ruud +)
Trashank absolut s�kert _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 863 Ort: S�der om S�der
|
Postat: s�n jun 13, 2021 9:44 pm Rubrik: |
|
|
Jag har f�rst�s ingen aning vad jag g�r i augusti, men som det ser ut nu finna inga som helst hinder f�r att jag skulle kunna dyka upp och spela en trudelutt.
Jag avser att komma. _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Jonas
Registreringsdatum: 19 februari 2006 Inl�gg: 426 Ort: G�teborg
|
Postat: ons jun 16, 2021 8:02 pm Rubrik: |
|
|
Fanns det nte n�n l�nk n�nstans med info om evenemanget, tider osv? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jun 16, 2021 8:45 pm Rubrik: |
|
|
Det finns p� kommissionens f�rstasida, den innan forumet, lite teorier som g�r ut p� att den 13 augusti i �r infaller den 13 juli.
Samt att God Cop spelade med Bad Cop p� f�rra, men f�r helskotta, det �r Good Cop. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: ons jun 16, 2021 8:56 pm Rubrik: |
|
|
Sven skrev: | Det finns p� kommissionens f�rstasida, den innan forumet, lite teorier som g�r ut p� att den 13 augusti i �r infaller den 13 juli.
Samt att God Cop spelade med Bad Cop p� f�rra, men f�r helskotta, det �r Good Cop. |
God Coop? (Thank heaven for 7 eleven, typ)
P� Ukulelekabar�ns website finns det ocks� aktuell info (och videosarna fr�n f�rest�llningarna)
http://www.ukulelekabaren.se
Finns man p� Facebook kan man ocks� bli ett fan av Ukulelekabar�n och f� "updates" om vad som �r p� g�ng.
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Ukulelekabaren/253731562947?ref=ts _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jun 16, 2021 9:07 pm Rubrik: |
|
|
Robert_Hultman skrev: | God Coop? |
Annars kunde ju Good Coop vara ett bandnamn, f�rutsett att det fungerade f�rst�s. Ett d�ligt samarbete och det bli Bad Co-op. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Jonas
Registreringsdatum: 19 februari 2006 Inl�gg: 426 Ort: G�teborg
|
Postat: tor jun 17, 2021 7:28 pm Rubrik: |
|
|
�r det bara mellan kl 16 och 18? Trodde det h�ll p� l�ngre �n s�. Eller rullar kommissionen vidare n�nstans efter kl 18? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tor jun 17, 2021 8:06 pm Rubrik: |
|
|
Jonas skrev: | �r det bara mellan kl 16 och 18? Trodde det h�ll p� l�ngre �n s�. Eller rullar kommissionen vidare n�nstans efter kl 18? |
Scenen �r v�r mellan 16 och 18. Men vi f�r naturligtvis stanna kvar efter det. Ibland �r det dock andra "klubbar" efter kabar�n. Hur det �r den 13 augusti vet jag inte. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|