F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2092 Ort: Stockholm
|
Postat: fre maj 21, 2010 12:40 pm Rubrik: |
|
|
Robert_Hultman skrev: | En fuga p� tuba och man �r botat f�r all framtid? |
Eller..? _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
lookomotiv
Registreringsdatum: 03 maj 2008 Inl�gg: 90 Ort: �stra Sorgenfri, Malm�
|
Postat: fre maj 21, 2010 1:02 pm Rubrik: |
|
|
Du kommer hamna p� TubaFugaKommissionen och n�rda ner dig �n v�rre, och vi kommer aldrig h�ra av dig igen. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 862 Ort: S�der om S�der
|
Postat: fre maj 21, 2010 9:10 pm Rubrik: |
|
|
Jag �r mycket tacksam �ver det jobb du l�gger ner Robert och vill sj�lvklart vara med och dega. Paypalknapp eller finlunch - du v�ljer sj�lv!
Ang. ukuleletr�ttheten s� har jag sj�lv inte drabbats av den �n i st�rre utstr�ckning, men jag kan f�rst� symptomen och k�nner till andra som drabbats. N�r jag sj�lv k�nner att motivationen tryter f�rs�ker jag lyssna p� lite ny musik och l�ra mig nya l�tar, eller lira med nya m�nniskor som kan inspirera mig. Eller att planera in nya gig. Jag kan ocks� rekommendera att k�ra lite "busking". L�skigt som fan men grymt inspirerande att lira p� Drottninggatan...
Annars �r ju alltid en ny ucke mumma f�r uttr�kade fingrar - och det tycker jag du ska unna dig n�r du f�r in kommissionsbidragen! _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Gnistan
Registreringsdatum: 12 september 2021 Inl�gg: 322 Ort: G�vle
|
Postat: l�r maj 22, 2010 9:07 am Rubrik: |
|
|
Baron K skrev: |
ny musik.........eller lira med nya m�nniskor som kan inspirera mig. |
Bra id�! Jag fick en nyt�ndning f�r ett tag sedan n�r jag b�rjade spela med ett folkmusikg�ng (just nu mest svensk musik) d�r jag �r den enda som spelar ukulele! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 492
|
Postat: l�r maj 22, 2010 10:01 am Rubrik: |
|
|
Ja, f�r mig �r det ucken som �r min ventil. En paus fr�n mina krokiga polskor mm.
Sj�lvklart l�ger jag en slant! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5648 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r maj 22, 2010 10:10 am Rubrik: |
|
|
Det d�r l�t inte s� bra. �r polskorna svart arbetskraft som du driver s� h�rt att deras ryggar blir b�jda? Jag �r b�jd att tillkalla myndigheter. Myndig heter det ju att man �r n�r man har �ldern inne. Inne f�r man inte h�lla myndiga personers f�rm�ner och l�ner. L�nen verkar vara otack f�r dessa polskor. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
lookomotiv
Registreringsdatum: 03 maj 2008 Inl�gg: 90 Ort: �stra Sorgenfri, Malm�
|
Postat: l�r maj 22, 2010 10:18 am Rubrik: |
|
|
Poeten!