F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4364 Ort: Bajen
|
Postat: fre apr 16, 2022 10:21 am Rubrik: Pago pago i m�nsken |
|
|
Vi skiter i brakslapparna och presenterar utan omsvep Pago pago i m�nsken av Yngve Stoor.
Edit: Brasklappar skulle det vara, f�rst�s, �ven om brakslappar var mycket roligare. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4599 Ort: Stockholm
|
Postat: fre apr 16, 2022 10:59 am Rubrik: |
|
|
Mysigt okonstlat. Satt som en sm�ck nu n�r solen �ntligen tittade fram.
F�rb�ttringspotential: niv�skillnaden mellan s�ng och ukke. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mab
Registreringsdatum: 28 september 2021 Inl�gg: 1371 Ort: Hammarbyh�jden
|
Postat: l�r apr 17, 2022 8:22 am Rubrik: |
|
|
Str�lande hrlarson!
Jag gillar s�rskilt det snygga slutackordet som du f�r till s� d�r l�tt och enkelt!
Min enda blygsamma inv�ndning �r att jag dock hade velat ha n�gra futtiga decibel starkare s�ng s� hade texten g�tt fram lite tydligare eftersom jag inte var familj�r med den sedan tidigare. Titeln p� l�ten b�dar ju f�r n�got stort menar jag. _________________ Gammalt br�d rostar aldrig |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: l�r apr 17, 2022 10:45 am Rubrik: |
|
|
Tack! Ja videons s�ng lider av tv� saker. Jag h�ller tillbaka s�ngen en smula, trots att jag gjorde flera f�rs�k och �kade volym stegvis. Det �r lustigt, st�r jag inf�r publik har jag inga problem att gala. Men en kamera g�r mig os�ker. Det andra �r att inspelningsutrustningen inte �r den b�sta.
Sedan hade jag en tillf�llig strummingdeficency som jag inte vet vad den berodde p�.
Men s�dant f�r inte hindra en att publicera. D� blev ju inget postat. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5841 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r apr 17, 2022 5:10 pm Rubrik: |
|
|
Pago Pago - Den var go.
Hur m�r pilb�gen (formerly known as �stkusten) f�rresten? _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: l�r apr 17, 2022 7:03 pm Rubrik: |
|
|
Tack! Han m�r bra. Jag st�r i valet och kvalet att s�nka str�ngh�jden. Men han klingar s� fint nu. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2099 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r apr 17, 2022 8:00 pm Rubrik: |
|
|
Schn�ggt! Men oroande med din kommentar om spruckna ljudet.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: l�r apr 17, 2022 9:25 pm Rubrik: |
|
|
Jag tror att den klarade fallet mot golvet, men att den hektiska veckan har satt k�ppar i hjulet p� mitt spel. Jag ska bara maniskt upprepa frid frid frid ett antal g�nger s� ska nog harmonien infinna sig i det wallinska hemmet och instrumenten ljuda ljuvt igen. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mange
Registreringsdatum: 09 oktober 2008 Inl�gg: 1382 Ort: Hammarbyh�jden - ukulelens Laurel Canyon
|
Postat: l�r apr 17, 2022 9:56 pm Rubrik: |
|
|
Skitbra Larsa! Ucken l�ter ju som en dr�m nu! Skit i str�ngh�jden och tr�na upp v�nsterhandens fingrar till muskelknippen ist�llet... _________________ Smilies killed irony!!! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5660 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n apr 18, 2022 7:45 pm Rubrik: |
|
|
Det var ju stoor musik det d�r. Bra gjort ocks�. Inv�ndningen om l�g sjungvolym har ju framf�rts, men sj�lva framf�randet var framf�r allt njutbart. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|