|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 341
|
Postat: fre mar 26, 2022 10:02 pm Rubrik: Litet evenemang p� Cattelin |
|
|
Kan ber�tta att 7:e april 19.30 spelar jag tillsammans med sk�despelaren Roberto Gonzalez p� restaurang Cattelin, gamla stan. Han �r f�dd av spanska f�r�ldrar i Frankrike strax efter Francos makt�vertagande. Han skriver s�nger p� svenska och lite p� franska, som jag tycker textm�ssigt �r det b�sta jag h�rt sedan Olle Adolphsson slutade. Musiken �r ocks� mycket bra. Roberto �r en bra gitarrist och jag kompar honom p� basen, men vi har 2 ukelelenummer med s� klart. Vill man �ta b�r man vara d�r 18.00 H�lsningar Martin B. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5706 Ort: Stockholm
|
Postat: fre mar 26, 2022 11:26 pm Rubrik: |
|
|
Ahh, tack f�r tipset. Ska se om det funkar. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mab
Registreringsdatum: 28 september 2021 Inl�gg: 1406 Ort: Hammarbyh�jden
|
Postat: l�r mar 27, 2022 12:32 am Rubrik: |
|
|
Jag har skrivit in det i min kalender och hoppas kunna n�rvara. _________________ Gammalt br�d rostar aldrig |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|