|
Ukulelekommissionens forum
|
Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022 Inlägg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: tis feb 09, 2022 11:25 am Rubrik: |
|
|
Ja de hördes helt klart för lite för att ljudbilden skulle bli märkbart hjälpt. _________________ Allt är väldigt ovisst. Det är jag helt säker på.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till överst på sidan |
|
 |
hrlarson

Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inlägg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tis feb 09, 2022 12:55 pm Rubrik: |
|
|
Jag satt typ i knät på heavy och då lät det bra. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Jörgen Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inlägg: 4585 Ort: Stockholm
|
Postat: tis feb 09, 2022 12:59 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Jag satt typ i knät på heavy och då lät det bra. |
Där har vi lösningen - en distribuerad baslösning. Vi har flera basister utplacerade i lokalen.
En elbas och en lite basförstärkare skulle annars sitta riktigt bra. Precis när
jag hade gett bort en datorhögtalare (med subbas) slog det mig att man skulle
kunna göra en egen, jättebillig och fullt tillräcklig basrigg för intima gig. _________________ Jag är bra på att göra andra bäst. Vad är du bra på? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Robert_Hultman Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022 Inlägg: 5827 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 11, 2022 10:20 pm Rubrik: |
|
|
Sådärja!
Nu finns det video från ukulelekabarén den 6:e februari på ukulelekabaréns website.
Det är inte alla videosar som finns där än. Eftersom jag gör "bildspel" för de framträdanden där bilderna blev kassa, så tar det extra lång tid att få dem färdiga.
Copparna, Jörgen, jukkalele och möjligen någon mer får vänta lite till men de bör komma upp innan helgen är slut.
http://www.ukulelekabaren.se är adressen.
(Eftersom det eftersnackas både här och i evenemangstråden så kör jag denna upplysning på båda ställena.) _________________ "Sannolikheten att lyckas ökar dramatiskt med varje försök"
John Nash |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Sven

Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inlägg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 11, 2022 10:30 pm Rubrik: |
|
|
Heja Robban, kabarens sida är super.
Sven _________________
Mange, och senare även jukkalele, skrev: | Det är klart att Sven har rätt. Sven har alltid rätt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|