|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: tis feb 09, 2022 11:25 am Rubrik: |
|
|
Ja de h�rdes helt klart f�r lite f�r att ljudbilden skulle bli m�rkbart hj�lpt. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tis feb 09, 2022 12:55 pm Rubrik: |
|
|
Jag satt typ i kn�t p� heavy och d� l�t det bra. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4585 Ort: Stockholm
|
Postat: tis feb 09, 2022 12:59 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Jag satt typ i kn�t p� heavy och d� l�t det bra. |
D�r har vi l�sningen - en distribuerad basl�sning. Vi har flera basister utplacerade i lokalen.
En elbas och en lite basf�rst�rkare skulle annars sitta riktigt bra. Precis n�r
jag hade gett bort en datorh�gtalare (med subbas) slog det mig att man skulle
kunna g�ra en egen, j�ttebillig och fullt tillr�cklig basrigg f�r intima gig. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5827 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 11, 2022 10:20 pm Rubrik: |
|
|
S�d�rja!
Nu finns det video fr�n ukulelekabar�n den 6:e februari p� ukulelekabar�ns website.
Det �r inte alla videosar som finns d�r �n. Eftersom jag g�r "bildspel" f�r de framtr�danden d�r bilderna blev kassa, s� tar det extra l�ng tid att f� dem f�rdiga.
Copparna, J�rgen, jukkalele och m�jligen n�gon mer f�r v�nta lite till men de b�r komma upp innan helgen �r slut.
http://www.ukulelekabaren.se �r adressen.
(Eftersom det eftersnackas b�de h�r och i evenemangstr�den s� k�r jag denna upplysning p� b�da st�llena.) _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 11, 2022 10:30 pm Rubrik: |
|
|
Heja Robban, kabarens sida �r super.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|