F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2103 Ort: Stockholm
|
Postat: tis jan 26, 2022 11:07 am Rubrik: |
|
|
Tre ackord och lycklig k�rlek - finns inget b�ttre! Ser fram emot resultatet.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4600 Ort: Stockholm
|
Postat: tis jan 26, 2022 11:12 am Rubrik: |
|
|
Sp�nnande, det ska bli kul att h�ra. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5841 Ort: Stockholm
|
Postat: tis jan 26, 2022 12:00 pm Rubrik: |
|
|
Daionsavage skrev: | banal k�rlekss�ng |
Ett bepr�vat framg�ngskoncept!
Ska bli kul att h�ra.
Dessutom gillar jag din f�resats att skriva en l�t i m�naden! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4364 Ort: Bajen
|
Postat: tis jan 26, 2022 12:38 pm Rubrik: |
|
|
Jag hade en chef som ett �r hade som f�resats att �ka utomlands p� semester en g�ng varje m�nad. Och det ber�ttade han f�r oss anst�llda. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Ukulele-Rookie
Registreringsdatum: 09 december 2021 Inl�gg: 114 Ort: Huddinge
|
Postat: ons jan 27, 2022 10:24 am Rubrik: |
|
|
J�rgen skrev: | N�sta l�t blir p� utrikiska och helt modern. Jag tycker att Sverige �r �verreklamerat.
Vi tror att vi �r b�st i v�rlden. Alla andra �r dumma i huvudet
som inte k�per v�ra fina bilar, framst�llda av universums b�sta ingenj�rer
och fabrik�rer.
Alla kineser �r kn�ppa och inget att frukta, samma g�ller de fr�n Calkutta (<-- n�drim).
Dessutom �r vi de enda som �r oers�ttliga och var och en av oss syssels�tter minst fem eller rent av tio andra.
Oj, vad konstigt det blev. |
jag fick Saab-feeling n�r jag b�rjade l�se den h�r tr�den.. Nu n�r det verkar bli klart med Saab-Spyker, s� sl�r sig all f�r br�stet och pustar ut och s�ger � vad det h�r blir bra... Personligen s� tycker jag att det har varit en riktig s�pa och att vi bara har kommit till paus och v�ntar p� att andra akten ska b�rja
Robert har tidigare visat upp underbara sm� nidvisor i TV. Det kanske �r dags f�r en om Saab-Spyker.
G�ran (som fortfarande lider med alla Saab-anst�llda som �r oroliga f�r sin framtid) |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4600 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jan 27, 2022 1:12 pm Rubrik: |
|
|
Ukulele-Rookie skrev: | jag fick Saab-feeling n�r jag b�rjade l�se den h�r tr�den.. |
Jag ocks�. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|