F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Gnistan
Registreringsdatum: 12 september 2021 Inl�gg: 322 Ort: G�vle
|
Postat: tis jul 27, 2021 9:25 pm Rubrik: |
|
|
Hade ni det bra? F�r vi kanske lite smakprov fr�n festivalen s� sm�ningom (ni m�ste ju inte ta med det b�sta)? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: tis jul 27, 2021 9:47 pm Rubrik: |
|
|
Vi hade det helt fantastiskt p� alla t�nkbara s�tt.
S� sm�ningom kommer det nog upp lite videosar p� olika h�ll p� n�tet. D� ska jag l�nka till dem. Sj�lv har jag i stort sett inget.
Men Clare Cathpole, Clarification, som var v�r gener�sa v�rd n�r vi kom till London p� torsdagen har precis lagt upp en bild fr�n torsdagen. Vi spelade p� en pub i London men ins�g inte riktigt hur vi marknadsf�rts f�rr�n vi kom dit.
P� bilden ser man s�d�r 4/7-delar av London Ukulele Alliance. Saknas g�r Clare, Rufus och Andy F.
"Here's the moment we realised we discovered who we were and what we were doing" skrev Clare. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1894 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: ons jul 28, 2021 7:07 am Rubrik: |
|
|
�ven senare riskerade den svenska invasionsstyrkan livet med ben�get bistond i fr�n Clare. Clare kommer till Stockholm och deltar i n�sta ukulelekabaret.
http://www.youtube.com/watch?v=frw_0wTExWw
T�ltjam
_________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: ons jul 28, 2021 10:38 am Rubrik: |
|
|
Man blir avundsjuk. K�mpar med missunsamheten och bitterheten. �rra. Ser ju gala ut! _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
|
Postat: ons jul 28, 2021 11:05 am Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | �rra. Ser ju gala ut! |
Ja ska du prata p� det d�r viset s� m�ste du nog f�lja med n�sta �r! _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: ons jul 28, 2021 11:45 am Rubrik: |
|
|
D� m�ste jag ju �vertyga hela familjen. Kanske en slottstur-�lbryggeri-London-ukulele-combo? Med h�ftiga leksaksink�psorgier? _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jul 28, 2021 2:18 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | D� m�ste jag ju �vertyga hela familjen. Kanske en slottstur-�lbryggeri-London-ukulele-combo? Med h�ftiga leksaksink�psorgier? |
Jag s�ger bara: Hamleys. S� har du barnen p� din sida f�r evigt. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
|
Postat: ons jul 28, 2021 2:20 pm Rubrik: |
|
|
Och vad har mamma att s�tta emot med den opinionen! _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jul 28, 2021 2:40 pm Rubrik: |
|
|
Jag har snart s�lt in Englandssemester med avslut i Hollesley. Nu har jag ju pl�tsligt bekanta �verallt att v�ldg�sta. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: ons jul 28, 2021 9:41 pm Rubrik: |
|
|
Inf�rs�ljningen var klar, men ett klipp med trallande ukulelespelare satte stopp f�r de planerna. "D� f�r du �ka sj�lv." Jag hajar noll och intet. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
|
Postat: ons jul 28, 2021 9:47 pm Rubrik: |
|
|
Du f�r inh�mta referenser fr�n andra medf�ljande fruar och makar! Ingen av de verkade ha speciellt tr�kigt. Visa videosarna med de sm� gulliga barnen vetja de sm�lter vilken f�r�lder som helst! _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jul 28, 2021 10:10 pm Rubrik: |
|
|
Klimatet verkar passa alla, 15 grader f�r Sven och 25 f�r Ronald. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
|
Postat: tor jul 29, 2021 7:29 am Rubrik: |
|
|
_________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 863 Ort: S�der om S�der
|
Postat: tor jul 29, 2021 1:55 pm Rubrik: |
|
|
Ja, det var ju sj�lva fan att man inte kunde komma med... Ser helt galen najs ut n�r man ser bilder och klipp s� man blir helt f�rbannad. Jag hade f�rbrukat all borta/egentid i Indiana s� Hollesley tyckte min fru inte var att t�nka p�. Men n�sta �r d� j�vlar!
Kolla in slutet p� det h�r klippet och se om ni kan hitta kommission�ren (ledtr�d: ca 2:56).
http://www.youtube.com/watch?v=ww2J-KHg-qg&playnext=1&videos=B-NOdTtBciU&feature=sub _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
|
Postat: tor jul 29, 2021 2:24 pm Rubrik: |
|
|
Han har lite samma undflyende approach d�r som i slutet p� videon d�r vi g�r mot byn http://www.youtube.com/watch?v=frw_0wTExWw _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|