|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Mab
Registreringsdatum: 28 september 2021 Inl�gg: 1365 Ort: Hammarbyh�jden
|
Postat: tis dec 15, 2021 12:47 pm Rubrik: |
|
|
Martins mikrofon �r en fantastisk mikrofon. Ett otroligt genomarbetat och seri�st "hembygge" (k�nns inte som r�tt ord) som �r konstruerad med s�dan noggrannhet och seriositet som serietillverkade mikrofoner aldrig kommer upp i. _________________ Gammalt br�d rostar aldrig |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Zack
Registreringsdatum: 25 maj 2007 Inl�gg: 221
|
Postat: m�n dec 21, 2021 7:34 pm Rubrik: |
|
|
Nu har jag inte bara sett den p� tuben utan nu har jag �ven h�lt den i handen, kanske inte riktigt min p�se t�, med reservation f�r att jag h�ll i den mindre �n tv� minuter, daionsavage var p�v�g ut genom d�rren redan n�r jag kom in...
Men, hantverket och bygget g�r inte att klaga p�, starkt jobbat Sven! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n dec 21, 2021 8:51 pm Rubrik: |
|
|
Tackar s� mycket! Tenorstorleken �r lite kontroversiell (hm, om det var det som gjorde att det inte var ditt te etc) men den �r kul att bygga och man f�r en j�kla skjuts i l�dan gratis tack vare de st�rre m�tten.
�r du mer av en sopranspelare Zack?
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Zack
Registreringsdatum: 25 maj 2007 Inl�gg: 221
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inl�gg: 696 Ort: Ume�
|
Postat: m�n apr 26, 2022 1:13 pm Rubrik: |
|
|
S�d�rja!
Den har �verlevt vintern!
N�r kylan kom k�pte jag inte bara en utan tv� luftfuktare och l�t en av dem dem bo varannan vecka i caset tillsamman med argapan. P� 4Sound s� sprack tre gitarrer samma dag som jag k�pte den f�rsta:shock:. Det har varit grymt torrt i vinter! _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|