F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4585 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 12, 2021 9:24 pm Rubrik: |
|
|
Mange skrev: | Jag �r s� bakfull att jag m�ste fatta mig kort: Det h�r var helt str�lande! |
Jag har flyttat s� mycket hela dan att jag m�ste fatta mig kort: Det h�r var helt str�lande! _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 1196
|
Postat: l�r dec 12, 2021 11:20 pm Rubrik: |
|
|
�r varken bakis eller har flyttat men uppskattar �ven jag k�nslan av ljumma passadvindar och ukulelemusik som smeken ens solt�rstande lekamen. K�nns som n�got av en synnerilgen v�lbeh�vlig kalendertrend. M�tte den forts�tta i fler av ukulelekalenderns �terst�ende luckor. _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n dec 13, 2021 12:20 am Rubrik: |
|
|
Nu f�rst har jag h�rt den, jag tycker som alla andra att den var v�ldigt bra, b�de kompositionsm�ssigt och framf�rt. Alla borde ha en sk�nsjungande dotter som Ronald! Min l�ter som Tom Waits. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1895 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: s�n dec 13, 2021 1:05 am Rubrik: |
|
|
Sven skrev: | Nu f�rst har jag h�rt den, jag tycker som alla andra att den var v�ldigt bra, b�de kompositionsm�ssigt och framf�rt. Alla borde ha en sk�nsjungande dotter som Ronald! Min l�ter som Tom Waits. |
�ven det kan ju visa sig framg�ngsrikt och med den karisman dessutom!
Tack Sven jag skall h�lsa henne. _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Filippuss
Registreringsdatum: 25 februari 2006 Inl�gg: 62 Ort: Yxtorp L�nn�s
|
Postat: m�n dec 14, 2021 11:03 am Rubrik: |
|
|
S� varmt och �nd� juligt! Mycket bra! _________________ Behandla andra som du vill bli behandlad sj�lv... Dvs spela ner dina fiender med ukuleles�ng! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mange
Registreringsdatum: 09 oktober 2008 Inl�gg: 1379 Ort: Hammarbyh�jden - ukulelens Laurel Canyon
|
Postat: m�n dec 14, 2021 10:29 pm Rubrik: |
|
|
Sven skrev: | Nu f�rst har jag h�rt den, jag tycker som alla andra att den var v�ldigt bra, b�de kompositionsm�ssigt och framf�rt. Alla borde ha en sk�nsjungande dotter som Ronald! Min l�ter som Tom Waits. |
H�ller med Svempa Skinnpaj om din dotters s�nginsats. Min dotter l�ter som en ursinnig Kalle Anka n�r hon �r arg. _________________ Smilies killed irony!!! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|