F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5882 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n okt 12, 2009 11:53 pm Rubrik: H�r tar vi heder och �ra av Apples Iphone |
|
|
Jag tillh�r de (tydligen f�), som �vergett Apples Iphone. Efter att ha anv�nt den. Min uppfattning var att det var en lysande mulitmediamaskin, hyffsad handdator och en mkt medioker telefon. Andra uttrycker sig mer bildm�ssigt:
_________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2141 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 13, 2009 8:36 am Rubrik: |
|
|
En sm�rolig bild som ber�r iPhone 1 och iPhone 3G innan f�rsta uppdateringen. D�remot inte uppdaterade iPhone 3G samt kontempor�ra 3G S.
Du verkar en smula traumatiserad Robert! Akta dig s� det inte blir gruppkramar och utrop i stil med dom hos AA.
Kan vi snacka st�mskruvar h�r ocks�?
iSphen _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4627 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 13, 2009 9:03 am Rubrik: |
|
|
Stenen har inte GPS. Det d�ligt. Jag inte ajPh�n. Jag gammal N�kkiah. Jag fr�n sten�lder. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4409 Ort: Bajen
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:13 am Rubrik: |
|
|
Jag vill protestera mot att stenen inte har touchscreen! N�r man h�ller stenen i handen bytar man grepp och vips �ndras funktionen fr�n hammare till n�tkn�ppare till n�rstridsvapen till distansvapen till krossare till malst�t till penna till lod och vidare till vikt och sedan tillbaka igen. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:16 am Rubrik: |
|
|
Sedan har stenen en s� �verl�gsen spridning j�mf�rt med iPhone att man bara kan h�pna �ver att Facebook inte har gjort en applikation anpassad till den plattformen. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:24 am Rubrik: |
|
|
Jag saknar en j�mf�relse:
Kan kastas i f�rsvar mot bj�rnar?
Sten
iPhone
http://www.idg.se/2.1085/1.259776/kastade-iphone-pa-bjorn--overlevde _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:39 am Rubrik: |
|
|
Men vad �r detta? Ni tramsar ju bara! Mitt sm�s�rade, med ytterst lite humor f�rkl�dda bittra genm�le till Robbans fr�cka p�hopp drunknar ju i kvickheter och l�jl!
That's it! Jag slutar skriva h�r och g�r �ver till estniska iPhone-forum!
Sveen (estnisk stavning)
Ps. Ni kan ju dra ett sk�mt om att stenen har ett batteriliv p� en miljard �r, den f�r ni inte missa. Var jag inte s� BITTER skulle jag g�rna dratt den sj�lv. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:46 am Rubrik: |
|
|
Ja, just det! Den har skitbra upptid och batteriliv. Ytterligare en j�mf�relse har slarvats bort: stenen funkar b�ttre att v�rma upp i en eld i timtal och sedan sl�ngas i gr�t f�r att �stadkomma en varm m�ltid. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:47 am Rubrik: |
|
|
Sven skrev: | drunknar ju i kvickheter och l�jl! |
What's new?
Jag kom att t�nka p� ett kapitel i Mikael Niemis Sv�lh�let som handlade om sovande stenar och kallp�lsa. Det slutade inte lyckligt. Stenar ska man inte leka med. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:47 am Rubrik: |
|
|
F�rs�k bara Lars! Jag har i alla fall slutat skriva h�r! _________________
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Backlund
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 363 Ort: Sandviken
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:48 am Rubrik: |
|
|
J�rgen skrev: | Sven skrev: | drunknar ju i kvickheter och l�jl! |
What's new?
Jag kom att t�nka p� ett kapitel i Mikael Niemis Sv�lh�let som handlade om sovande stenar och kallp�lsa. Det slutade inte lyckligt. Stenar ska man inte leka med. |
Riktigt bra bok! _________________ www.myspace.com/patrikbacklund |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:50 am Rubrik: |
|
|
Den kanske �r bra, men dyrare och mindre t�lig �n en sten. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5882 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:52 am Rubrik: |
|
|
Jag tycker att det �r fint att Sven har f�rst�tt att vi tycker att det �r hans fel.
Riktigt vad det �r som �r hans fel �r lite otydligt. Men hans fel �r det! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:55 am Rubrik: |
|
|
Nu ska vi kanske g� LITE f�rsiktigt fram. Sven, har du n�got andranamn? Sten? _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Backlund
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 363 Ort: Sandviken
|
Postat: tis okt 13, 2009 11:57 am Rubrik: |
|
|
Jag �r ju inte s� mycket f�r s�nt h�r med avancerade telefoner och s�nt, s� jag skulle nog f�redra en sten framf�r en ajF�n. En sten kan man ju knacka morse med s� det ekar ut �ver v�rlden. Visst, man kan v�l inte g�ra n�gra l�ngdistanssamtal men det finns ju snigelpost ocks�. _________________ www.myspace.com/patrikbacklund |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|