Forumindex Ukulelekommissionens forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ny kommissionär i Nyköping
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Presentationer
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Robert_Hultman
Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022

InläggPostat: sön aug 23, 2021 3:32 pm    Rubrik: Svara med citat

Det här börjar bli lite trådkapning nu men när jag läste

ronald skrev:
Näe tidigare än så! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag är iofs med på skivan) Senare körde jag ljudet åt dom i en period.

Kunde jag inte låta bli att söka på Youtube efter Apopocalypsklipp för att om möjligt få en skymt av Ronald. Men Ronald är inte med på youtube-klippen vad jag kan se. De är väl för nya. Men jag upptäckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De såg jag på en ölfestival på Nacka-strand för ganska många år sen vid det här laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar.
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Gnistan

Registreringsdatum: 12 september 2021

InläggPostat: sön aug 23, 2021 5:15 pm    Rubrik: Re: Ny kommissionär i Nyköping Svara med citat

Stenback skrev:
Hej!

Jag är medlem i Ukuleleklubben Stockholm, så om någon av er är medlem där så kanske vi redan har träffats.

/Jonny Stenback

Välkommen!
Kul med fler frälsta - det är något överjordiskt med att spela ukulele, det är som att något intar själen ..... Wink

Det finns flera medlemmar från Ukuleleklubben Stockholm här i kommissionen men bara ett par som är aktiva här just nu!
Själv har jag varit med i stockholmsklubben sedan i mars (det är ju så bra, man träffas på söndagar, en söndag i månaden - bra resdag). Klubben har så bra ukulelefortbildning tycker jag!

Vi kanske ses!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
ronald

Registreringsdatum: 08 april 2022

InläggPostat: sön aug 23, 2021 5:28 pm    Rubrik: Svara med citat

Robert_Hultman skrev:
Det här börjar bli lite trådkapning nu men när jag läste

ronald skrev:
Näe tidigare än så! Pattar, viltstaket etc innan hiten Gunga (jag är iofs med på skivan) Senare körde jag ljudet åt dom i en period.

Kunde jag inte låta bli att söka på Youtube efter Apopocalypsklipp för att om möjligt få en skymt av Ronald. Men Ronald är inte med på youtube-klippen vad jag kan se. De är väl för nya. Men jag upptäckte att "Benny och Nisse" var delar av bandet.
De såg jag på en ölfestival på Nacka-strand för ganska många år sen vid det här laget. Men jag minns deras show. Jag gillade den skarp. Roliga herrar.

Om du kollar på Facebook så är jag taggad på en urgammal bild.
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Presentationer Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet