F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Daionsavage
Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inl�gg: 699 Ort: Ume�
|
Postat: tor maj 21, 2009 11:43 am Rubrik: URSUS |
|
|
Ume�s Riktigt Seri�sa UkuleleS�llskap begick sin andra tr�ff ig�r. Vi hade �kat antalet m�tesdeltagare med 100% sedan f�rra g�ngen! Zack, Isbj�rnen, Yvonne (som inte h�nger h�r) och Undertecknad m�ttes p� caf� station d�r vi spelade och sj�ng tillsammans och ut�vade en fredlig samexistens med det spelmanslag som hade tr�ff i rummet bredvid.
Det �r roligt att det har h�nt n�gonting h�ruppe, jag ser fram mot n�sta tr�ff som vi satte till Onsdag den 10:e juni, kl 18:30, Caf� station.
Och till n�sta g�ng f�ljer kameran med, bara f�r att man vill ha mer �n sitt eget minne till hj�lp d� det g�ller att minnas livets glada stunder. _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Zack
Registreringsdatum: 25 maj 2007 Inl�gg: 221
|
Postat: tor maj 21, 2009 8:04 pm Rubrik: |
|
|
Bilder kommer p� m�ndag, har gl�mt datakabeln till min mobil p� jobbet.
Det var en riktigt trevlig tr�ff som vi hade och med lite strategisk marknadsf�ring s� tror jag nog att vi kan bli n�gra till som kan tr�ffas. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5826 Ort: Stockholm
|
Postat: tor maj 21, 2009 11:15 pm Rubrik: |
|
|
KUL!
Gillar namnet ocks�
Du f�r se till att Vonne reggar sig h�r, s� att giftet verkligen kan sprida sig i hennes �dror. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: fre maj 22, 2009 8:06 am Rubrik: |
|
|
Gl�m bara inte att rulla p� r:et: URRRRRSUS. Annars blir det l�tt uschusch, vilket skulle g�ra g�nget en bj�rntj�nst. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: fre maj 22, 2009 8:40 am Rubrik: |
|
|
Tar ni m�tena i dur s� blir det v�l s� h�r p� ett ungef�r
Mollvarianten finns ju ocks� om gl�djen skulle tryta, fast den �r ju inte lika storslagen.
Trist f�rtydligande av ovanst�ende s.k. sk�mt: Ursus major, minor... _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Zack
Registreringsdatum: 25 maj 2007 Inl�gg: 221
|
Postat: fre maj 22, 2009 8:16 pm Rubrik: |
|
|
H�r kommer den utlovade bilden p� s�llskapet
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: fre maj 22, 2009 8:18 pm Rubrik: |
|
|
Tackar f�r den Zack!
Vad mysigt det s�g ut fr�n den vinkeln _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5826 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r maj 23, 2009 4:24 pm Rubrik: |
|
|
Va?!
�r det m�ndag redan?
Ser ju trevligt ut. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tis jun 09, 2022 10:26 am Rubrik: |
|
|
Bumpar upp den h�r:
Citat: | Onsdag den 10:e juni, kl 18:30, Caf� station.
|
_________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tor jun 11, 2021 8:15 pm Rubrik: |
|
|
Jomen! Det blev en tremannatr�ff i onsdags
Naturligtvis s� skall jag aldrig lova n�gonting som inbegriper en kamera, de f�rsvinner eller g�r s�nder d�, s� jag har inte en en enda bild fr�n det h�r tillf�llet. � andra sidan �r kort p� musik lika relevant som dans om arkitektur (fritt inspirerat av Laurie Anderson).
I alla fall s� satte vi n�sta tr�ff till den 19:e augusti. Juli �r en m�nad som inneb�r fr�nvaro f�r de flesta MEN -Om n�gon vill ses s� g�r det bra att skriva h�r i tr�den, jag bevakar den! _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: ons aug 19, 2021 10:42 am Rubrik: |
|
|
Okej, Ikv�ll �r det dags!
Kl 19:00 Caf� Station.
-B there or B a fyrkant! _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tor aug 20, 2021 12:14 pm Rubrik: |
|
|
och ig�r blev det av!
Vi var tvugna att s�tta oss utomhus eftersom ett band som gjorde dansbandscountryversioner p� fr�lsningsarm��rh�ngen repade elf�rst�rkt inne p� caf� stations scen
Isbj�rnen hade kommit p� den briljanta id�n att g�ra fysiska kopior av l�tar han ville att vi skulle spela (sj�lv har jag helt sl�tt mailat ut inscannade notblad) ... Vi l�r oss s� sakteliga. _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tor aug 20, 2021 12:41 pm Rubrik: |
|
|
Aha! Utskrifter? S� inte typ en ponny som visar att man ska k�ra l�ten Min ponny etc? _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: tor aug 20, 2021 1:10 pm Rubrik: |
|
|
Det ska vi t�nka p� Lars, det var ju s� jobbigt den d�r g�ngen n�r jag ville vi skulle spela "Highrise" och du kontrade med "1916"... _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Daionsavage
|
Postat: tor aug 20, 2021 1:26 pm Rubrik: |
|
|
precis, utskrifter is da shiznit som snoop dogg skulle ha uttryckt det
Annars hade det varit liiiite kul att bygga en fullskalemodell av titanic d� man skall ha mikael wihe-tema _________________ ---------------------------
-Emma Goldman
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|