|
Ukulelekommissionens forum
|
Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022 Inlägg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: mån apr 06, 2022 10:36 am Rubrik: Tiki Kings ukulele database - Info om olika ukulelemärken |
|
|
Den har tipsats om förut i olika trådar men nu klistrar jag den här eftersom frågor om olika ukulelemärken är mycket vanliga på forumet. Tiki King listar över 600 ukulelemärken. Informationen om dem är ibland kortfattad ibland utförligare och mer initierad.
Tiki Kings ukuleledatabas _________________ "Sannolikheten att lyckas ökar dramatiskt med varje försök"
John Nash
Senast ändrad av Robert_Hultman den mån maj 11, 2009 9:56 pm, ändrad totalt 1 gång |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Daionsavage

Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inlägg: 696 Ort: Umeå
|
Postat: mån apr 06, 2022 4:35 pm Rubrik: |
|
|
Tack för den länken, Robert! Bara att börja surfa och bekämpa irrationalitetens UAS-attacker.  _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | Då önskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivallåtar... |
|
|
Till överst på sidan |
|
 |
Calypsonic Kommissionens utvikningspojke

Registreringsdatum: 15 november 2021 Inlägg: 361 Ort: Stockholm, Saltsjöbaden
|
Postat: tis nov 10, 2021 9:44 pm Rubrik: |
|
|
Mina tre uckar finns omnämnda på listan
Tänk att den ucken som jag använder mest eftersom den inte är så väldigt värdefull, ändå är tillverkad av Lyon & Healy  _________________ Another one drives the bussahh!! www.myspace.com/calypsonic |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|