|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
Vad �r din inst�llning till tr�ddriften (dvs att diskussionen ofta handlar om annat �n det tr�den handlade om fr�n b�rjan) i forumet |
Det g�r inget att tr�darna driver iv�g inneh�llsm�ssigt |
|
80% |
[ 17 ] |
N�got lite st�rre stringens kunde man �nska sig |
|
19% |
[ 4 ] |
Det �r ett problem. B�ttre ordning �nskas! |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totalt antal r�ster : 21 |
|
F�rfattare |
Meddelande |
Daionsavage
Registreringsdatum: 12 juli 2008 Inl�gg: 696 Ort: Ume�
|
Postat: s�n jan 04, 2022 11:56 am Rubrik: |
|
|
Jag h�nger p� ett annat forum som �r modererat av medlemmarna sj�lva, det vill s�ga: det sp�rar ur riktigt duktigt emellan�t. Men det �r oftast i ursp�rningarna man g�r fynd som man aldrig hade gjort om tr�den varit strikt on-topic. S� l�nge ingen har som sport att omedelbart b�nda upp tr�dens virtuella r�ls g�r det absolut ingenting om det h�nder emellan�t. Ni �r ett trevligt g�ng, det �r genom off-topic man l�r k�nna varandra b�ttre.
Vill man se hur det kan bli p� ett stenh�rt modererat forum kan man alltid g� till flashback.... det �r inget trevligt st�lle alls! _________________ ---------------------------
If I can't dance, it's not my revolution!
-Emma Goldman
Sandra skrev: | D� �nskade vi Staten och kapitalet men fick bara upp honom till melodifestivall�tar... |
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Frallemartin
Registreringsdatum: 16 maj 2008 Inl�gg: 149 Ort: Vall�kra
|
Postat: m�n jan 12, 2022 11:45 am Rubrik: |
|
|
Jag �r en av 3 som r�stade p� alternativ 2, dvs h�ller med berne till 100%. Alts� �r jag ocks� 100%, men samtidigt 33,333% av dom som tycker alternativ 2 �r det som borde vara 100%...eller n�tt...
Jag gl�mmer inte _________________ Ode to a frozen boot
James Hill
Jake Simabukuro |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|