Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

S & S 19 maj

 
Skapa nytt �mne   Det h�r �mnet �r l�st s� du kan varken svara p� eller �ndra det.    Forumindex -> Eftersnack
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Sven



Registreringsdatum: 14 januari 2008
Inl�gg: 2093
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: m�n maj 19, 2008 10:30 pm    Rubrik: S & S 19 maj Svara med citat

Ja en bra bloggare ska ju rapportera n�st intill i realtid, och eftersom jag �r s�ker p� att m�tet fortfarande p�g�r (jag fick springa hem till barnvakten) t�nkte jag bara starta tr�den med ett stort tack till alla n�rvarande som trots bristen p� l�tlistor ledde de flesta av oss genom en hel del samspel, och det h�r �r en l�ng mening.

Jukkas alfabetsblues skulle jag vilja ha texten till, den var fantastisk. Min kompis Milo som inte stilade med sina gedigna flamencog****rkunskaper tyckte ocks� det var kul att f� vara med.

Vi ska forts�tta boka junim�tet tycker jag. Det blir fett. Nu skulle jag kunna sp�na kring det otroliga i att ett litet instrument samlar de mest skilda etc, men det skiter jag i!

Vi h�rs / Sven
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting


Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 5650
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: m�n maj 19, 2008 11:01 pm    Rubrik: Re: S & S 19 maj Svara med citat

Sven skrev:
Jukkas alfabetsblues skulle jag vilja ha texten till

Jag ocks�! F�r v�l lyssna p� skivan s� det blir r�tt och skriva ned det hela. Det �r en l�t med Peps Persson p� en platta han och Nisse hellberg gjorde tillsammans f�r en evighet sedan, vid namn "R�ster fr�n s�dern" Jag hade gl�mt bort den, men s� letade i hyllorna efter n�gon bra bilmusik och fick syn p� den. Bra bilmusik och bra annars ocks�.
_________________
Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
J�rgen
Kommissionens Lautsprecher


Registreringsdatum: 31 januari 2006
Inl�gg: 4585
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: m�n maj 19, 2008 11:16 pm    Rubrik: Svara med citat

Vafan, en eftersnackstr�d till. Shocked Kan inte v�r sn�lla moderator flytta ihop dem till en? Very Happy
_________________
Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�?
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 5827
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: tis maj 20, 2008 11:58 am    Rubrik: Svara med citat

J�rgen skrev:
Vafan, en eftersnackstr�d till. Shocked Kan inte v�r sn�lla moderator flytta ihop dem till en? Very Happy


N�. Det finns faktiskt ingen funktion f�r det i forumprogramvaran.

Jag l�ser den h�r tr�den (eftersom den �r kortare). Det �r ju inte riktigt samma sak men det b�sta jag kan erbjuda.
_________________
"Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Det h�r �mnet �r l�st s� du kan varken svara p� eller �ndra det.    Forumindex -> Eftersnack Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006