F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 2093 Ort: Stockholm
|
Postat: tor maj 15, 2008 12:51 pm Rubrik: Last call for departure... 19/5 |
|
|
Jo jag var ju f�rst med att n�mna majm�tet, men i min orutin har jag sk�tt det hela v�ldigt kasst. Inga l�tf�rslag, ingen proffsig l�tlista p� ukulizer, ingen bokning p� S&S, och heller ingen bokad barnvakt p� m�ndag...
I andra tr�den fanns ett visst intresse, och jag vill ses, med eller utan l�tar. Fan vi kan v�l sm�kr�ka lite �nd�?
Hur som, jag m�ste ha en bekr�ftad barnvakt innan jag vet s�kert, men jag hoppas som fan p� den 19:e.
Sven |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4349 Ort: Bajen
|
Postat: tor maj 15, 2008 1:36 pm Rubrik: |
|
|
Jag kommer. Man k�nner igen mig p� att jag har en nejlika i knapph�let och visslar Beethovens femma. Eller var det en azalea och Gulli-gullan koko som en g�k? _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
harald
Registreringsdatum: 21 februari 2008 Inl�gg: 93
|
Postat: tor maj 15, 2008 3:00 pm Rubrik: |
|
|
Jag kommer! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�staU
Registreringsdatum: 08 oktober 2007 Inl�gg: 409 Ort: R�dmans�, Norrt�lje
|
Postat: tor maj 15, 2008 3:32 pm Rubrik: |
|
|
Jag tycker 19:e verkar bra, jag kommer g�rna. Jag har en ukulele i
knapph�let.
G�sta _________________ Jag spelar min ucke,
jag spelar min ucke!
Jag spelar min ucke,
jag spelar min ucke �nd�! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Calypsonic Kommissionens utvikningspojke
Registreringsdatum: 15 november 2021 Inl�gg: 361 Ort: Stockholm, Saltsj�baden
|
Postat: tor maj 15, 2008 4:41 pm Rubrik: |
|
|
Jag kommer _________________ Another one drives the bussahh!! www.myspace.com/calypsonic |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4584 Ort: Stockholm
|
Postat: tor maj 15, 2008 5:15 pm Rubrik: |
|
|
Jag kommer. Har kanske inte ens ett knapph�l. Forts�tter det s� h�r med v�dret s� k�nner ni igen mig p� dunjackan. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: tor maj 15, 2008 6:40 pm Rubrik: |
|
|
Jag kommer. Med kalsonger. Bl a.
EDIT: Kom p� att det kunde vara l�ge att ringa och kolla om det funkar. Det g�r det. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
G�staU
Registreringsdatum: 08 oktober 2007 Inl�gg: 409 Ort: R�dmans�, Norrt�lje
|
Postat: tor maj 15, 2008 6:53 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Jag kommer. Med kalsonger. Bl a.
EDIT: Kom p� att det kunde vara l�ge att ringa och kolla om det funkar. Det g�r det. |
Bra t�nkt, b�de vad g�ller kalsingarna och ringandet.
G�sta _________________ Jag spelar min ucke,
jag spelar min ucke!
Jag spelar min ucke,
jag spelar min ucke �nd�! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
|
Postat: tor maj 15, 2008 7:32 pm Rubrik: |
|
|
Och jag fick barnvakt! S� jag kommer ocks�. F�r eventuellt med en kompis ocks� vars motst�nd n�tts ner av mitt eviga tjat.
Ska vi ta l�tlistorna med ro och koncentrera oss p� att dricka och st�mma instrumenten? Vi kan nog f� till lite musik ocks� vad det lider.
Ojoj nu ligger barnen och l�tsaskr�ks och skrattar �t varann... hur blir det d� om 10 �r n�r dom kr�ks p� riktigt och skrattar �t varann? OT, sorry.
Sven |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 1013 Ort: Stockholm
|
Postat: tor maj 15, 2008 11:10 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Jag kommer. Med kalsonger. Bl a. |
Bra! D� �r det okej med ko-byxor!
Jag kommer nog ox�, om jag t�rs lita p� Jukkas h�nsynsfullhet. _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: fre maj 16, 2008 8:55 am Rubrik: |
|
|
Temal�st l�ter bra. S� h�r �rs startar ju allt om, och d� kan en tom agenda vara en bra id�. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4584 Ort: Stockholm
|
Postat: fre maj 16, 2008 9:45 am Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Temal�st l�ter bra. S� h�r �rs startar ju allt om, och d� kan en tom agenda vara en bra id�. |
Det hindrar ju i.o.f.s. inte att en och annan kommission�r skriver ut ett 15-tal
kopior av n�'n sk�n l�t och leder oss andra in i dess musikaliska vindlingar. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
|
Postat: fre maj 16, 2008 11:22 am Rubrik: |
|
|
Ett n�rbesl�ktat ord till tema �r ju smak. Ukulelen med dess bakgrund i s�derhavet �r ju inte alltid ansedd som h�jden av god smak. Jag tycker dock att vi avh�ller oss fr�n en smakl�s kv�ll, s�rskillt med tanke p� att kobyxor kommit p� tal. En samling chaps i l�derchaps i ett k�llarvalv v�cker l�tt associationer som kan verka missvisande f�r nya medlemmar.
Men det �r bara min h�gst personliga �sikt. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
|
Postat: fre maj 16, 2008 2:26 pm Rubrik: |
|
|
H�ller med J�rgen - inte sl�nger vi ut ngn d�dkraftig person med 15 utskrifter. Och nu n�r �ngesten f�r m�tets varande och bes�ttning b�rjat sjunka ner i den vanliga geggan kommer n�sta �ngestchock - vilka ukulelar ska jag ha med mig? Alla? N�ra? En? Tre? Tenor? Sopran? MAMMAAAA!...
Sven |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5650 Ort: Stockholm
|
Postat: fre maj 16, 2008 2:42 pm Rubrik: |
|
|
Jag tar med en. Endast en. Nationalen har ju inte varit med p� denna typ av tillst�llning, �ven om den ju faktiskt har varit nere p� S&S. Men det blir nog den.
Det florerar en massa missuppfattningar. B�st att kv�va dem i sin linda, st�mma i b�cken och mota Olle i grind. Allts�: Jag kommer inte att ha kobyxor p� mig. �ven om jag s� skulle, s� �r de inte av typen chaps utan helt�ckande. Eventuellt kalsongl�st b�rande av dessa skulle allts� inte vara Schyffertskt utan lika of�rargligt (eller lika f�rargligt) som b�rande av dem med kalsonger som mellanl�gg. J�sses, vilka m�nniskor det finns. Har de inget allvarligare att oroa sig f�r??? _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|