Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Riktiga Ucke fodral

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Instrumenten
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Calypsonic
Kommissionens utvikningspojke


Registreringsdatum: 15 november 2021
Inl�gg: 234
Ort: Stockholm, Saltsj�baden

Inl�ggPostat: ons sep 26, 2021 7:57 pm    Rubrik: Riktiga Ucke fodral Svara med citat

Vad finns det f�r uckefodral?
I m�ndags s�g jag att H�gel har ett trevligt case Smile
Det ser ut som ett SKB men n�gon sa att det heter n�tt annat!

Beh�ver ett riktigt fodral till min Kumalae och f�rhoppningsvis ocks� till n�got annat... som jag inte v�gar n�mna f�rr�n 51min och 14 sec... Cool
_________________
Kan man brotta ner en elefant me bara h�nderna om man skriker NU J�VLAR!! just n�r man g�r till attack?
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Bes�k anv�ndarens hemsida
snutstrut



Registreringsdatum: 05 juli 2007
Inl�gg: 61
Ort: Falkenberg

Inl�ggPostat: ons sep 26, 2021 8:10 pm    Rubrik: Svara med citat

Jag har ett Talina Blackie case till min Hamano, vilket �r ASSNYGGT. Har ett billigare Mahalo case till min ekolele. Det k�pte jag p� Jam f�r 350 pix. Det tyckte jag var ett bra pris. Kolla d�r. Tydligen kostar de egentligen 500-600 kr, men de s�ljer ut en del som de fick �ver.
_________________
Snutstrut
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting


Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 1635
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: ons sep 26, 2021 8:19 pm    Rubrik: Svara med citat

H�gel hade ett Gator case. Det talas mycket gott om dem. Syadiga, v�lbyggda och h�llbara. Man kan k�pa dem h�r:
http://www.theukuleleshop.co.uk/ fast de har varit slut ett tag. Annars finns de �ven h�r:
http://www.finecases.com/ G� via guitar cases. D�r finns �ven andra sorter. En annan site jag hittat i min jakt �r:
http://www.protecmusic.com/Products.aspx?InstrumentID=40&InstrumentGroupID=4 och

Jag tror att det f�r bli en Gator vad det lider. Annars �r ju Ameritage som finns p� den f�rsta av sierna himla tjusiga och med l�ckra f�rger att v�lja mellan. Men hu s� dyra....
_________________
Jukkal E. Le

What, me uke?
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
viggo3000



Registreringsdatum: 30 december 2021
Inl�gg: 98

Inl�ggPostat: ons okt 10, 2007 1:36 pm    Rubrik: Svara med citat

Annars sa brukar ju ukuleles i den hogrer prisklassen levereras med nogon typ av bag eller case.
Annars kan man altid pruta till sig ett. Min klassiker ar.

"Hur ofta far ni salja en ukulele for 4000kr. Det borde vara vart ett case och ett sett strangar"
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Instrumenten Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006