|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1789 Ort: Stockholm
|
Postat: ons aug 22, 2021 4:28 pm Rubrik: Jag kommer ikv�ll under balkongen |
|
|
Ledsen om jag g�r n�gon besviken, men det g�r jag inte alls. Kommer ikv�ll under balkongen allts�.
D�remot undrar jag om n�gon har ackordsanalyser till melodin med samma namn i sina g�mmor?
Texten hittar jag h�r och var p� n�tet men inga ackord. N�gon som kan hj�lpa mig med detta? _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1623 Ort: Stockholm
|
Postat: ons aug 22, 2021 7:56 pm Rubrik: |
|
|
Vad bra att du f�rklarade det hela. Jag var r�dd att du skulle bli arresterad... Tyv�rr kan jag inte hj�lpa dig. Med ackorden allts�. Ja �ch verkligen inte med det d�r som du ju �nd� inte ska g�ra, men �ven om du skulle.... _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 199
|
Postat: m�n sep 03, 2021 6:41 pm Rubrik: |
|
|
Robert!
Ge mig Din adress s� s�nder jag l�ten med ackorden i morgon tisdag!
Mail: [email protected] |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1789 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n sep 03, 2021 9:05 pm Rubrik: |
|
|
Tack. Mail kommer
(Ps jag tog bort/�ndrade din epostadress. Det brukar bli s� mycket spam i inkorgen n�r man skyltar med adressen) _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|