|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1626 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r aug 11, 2021 8:17 pm Rubrik: Utan taecknamn i Odessa... |
|
|
...eller: O dessa ukrainare.
Kort rapport fran kommissionar i forskingringen:
Temp: hog
Bira: billig
Stad: fin
Strand: skitlang
Hav: svart
Sprak: svart (fast med ring ovanpa)
Inte ett dumt stalle att tillbringa ett par arbetsveckor alltsa. _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1790 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r aug 11, 2021 8:33 pm Rubrik: |
|
|
Ingen musik?
Bortsett fr�n det verkar det ju vara en "dr�glig" tillvaro. _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 780 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n aug 12, 2021 4:05 pm Rubrik: |
|
|
Om du ist�llet hade h�ngt p� andra sidan p�len (sett fr�n Stockholm)
s� hade du kanske kunnat lyssna p� dessa ryska UOGB-wannabes:
http://www.scheidenbach.ru/video_eng.htm _________________ http://jetbloggen.blogspot.com/ |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 90
|
Postat: s�n aug 12, 2021 8:33 pm Rubrik: Sammetsn�tter och mandelformade �gon. |
|
|
Hej Jukka. Det l�ter sk�nt det du har f�r dig. Kom bara inte dragande med en ballalaika, fast det finns ju baslaikor ocks�. En s�n kanske vore n�t att ha i kommissionen. Varma h�lsningar Martinowsky. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1626 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n aug 19, 2021 10:10 pm Rubrik: |
|
|
D�ligt med musik. Fick v�l spela lite sj�lv p� den lilla svarta och p den medhavda mediespelaren. Befintlig musik var mycket hitbetonad av Britney Spears-typ.
Kom Scheidenbach? Jag hade ett utbyte av ord med dem p� annat st�lle och de sa att de nog nte kunde komma. Jag kommer att se dem i Helsingfors. Om de nu kommer dit...
Ingen Laika, varken bas- eller ball. Jag s�g en del hundar, men �r os�ker p� om n�gon heter Laika. Jag har annars klurat p� en s�n d�r trestr�ngad sak och kan ha en p� gang fr�n annat h�ll. Hittade ingen musikaff�r att botanisera i ens.... _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|