|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
jonasryberg
Registreringsdatum: 04 juni 2007 Inl�gg: 13 Ort: Karlshamn
|
Postat: tor jun 07, 2022 5:09 pm Rubrik: Ingenj�r Olsson igen! |
|
|
Oj, gl�mde l�nken!
http://www.ryberg.nu/ezweb/files/1101200706071757576.mp3 _________________ Jonas i Karlshamn |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 780 Ort: Stockholm
|
Postat: tor jun 07, 2022 6:10 pm Rubrik: |
|
|
Sv�ngigt v�rre! Proffsig inspelning.
Kanske lite f�r mycket trumpet i min smak...I ukulelesammanhang. _________________ http://jetbloggen.blogspot.com/ |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1626 Ort: Stockholm
|
Postat: tor jun 07, 2022 11:12 pm Rubrik: |
|
|
Tajmingen i sjunget �r v�ldsamt skojig och innovat�v och intensiv. Det andra, ja det �r fuckin' great det med. Och vad� mycket trumpet. Det bvar ju inte s� trumpet spelat i alla fall. Och ukken �r ju (i alla fall h�r) ett komp/rytminstrument, s�... _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 319 Ort: Stockholm
|
Postat: tor jun 07, 2022 11:16 pm Rubrik: |
|
|
J�rgen skrev: | Kanske lite f�r mycket trumpet i min smak...I ukulelesammanhang. |
Fast i Trumpetkommissionen tycker dom att det �r f�r mycket ukulele, har jag h�rt, J�rgen!
Men bleckbl�s och ucke g�r bra ihop, tycker jag. Jag tror att jag tidigare har talat om min svaghet f�r sopranukulele-bastuba-duetter?
Visst �r det snyggt och proffsigt, det g�ller hela bombmattan fr�n Karlshamn!
Med s� h�r m�nga bidrag �r det inte bara farten som g�r en blind � f�r fort g�r det! B�de i �knen och h�r! Jag blir alldeles andf�dd bara av att lyssna, men �nd� lyssnar jag g�rna, f�r det h�r �r show! Och spelgl�dje! � d�rf�r buntar jag g�rna ihop mina positiva omd�men s� h�r:
F�r leve variationen! � sen f�r det g�rna vara mer ukulele, f�rst�s... i ledande funktion...
Undrar hur fan du b�r dig �t f�r att spela s� himla fort? Imponerande! _________________ Keep Strummin' |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1790 Ort: Stockholm
|
Postat: fre jun 08, 2022 12:11 am Rubrik: |
|
|
"It really mortars!" _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|