|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1782 Ort: Stockholm
|
Postat: fre sep 16, 2021 2:47 pm Rubrik: Snart dags att ses igen? |
|
|
Jag har inte hunnit �gna s� mycket tid �t vare sig ukulele eller ukulelekommissionen p� sistone. F�rhoppningsvis blir det lite b�ttre snart. Men det �r v�l dags att f�rs�ka planera in ett nytt m�te!
Ukulelekommissionen har v�xt lite sen senast, �tminstone p� webben. �ven om det inte har skrivits m�nga inl�gg p� ett tag s� har flera personer registrerat sig h�r. Senast i raden �r Pierre fr�n Frankrike som nyligen flyttat till Stockholm. Eftersom Pierre �nnu inte talar svenska har jag skrivit till honom att han g�rna f�r g�ra inl�gg i v�rt forum p� engelska �ven om vi kanske svarar p� svenska. Det kan ju ocks� vara ett s�tt att l�ra sig svenska.
Pierre kommer ocks� att f�rs�ka vara med p� v�ra tr�ffar, om jag f�rstod r�tt.
Jag hoppas att ni delar min uppfattning att det �r OK f�r kommissionens medlemmar att skriva p� engelska om svenskan �r skral. _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mats
Registreringsdatum: 04 augusti 2005 Inl�gg: 67 Ort: Stockholm
|
Postat: fre sep 16, 2021 10:31 pm Rubrik: |
|
|
Ja, visst �r det dags f�r ett nytt m�te! Any time at all! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Pierre
Registreringsdatum: 16 september 2021 Inl�gg: 3
|
Postat: l�r sep 17, 2021 2:39 pm Rubrik: |
|
|
Thank you so much Robert !
I'm sure Ukulelekommissionen will be the perfect way to improve my ukulele and swedish levels.
When will the next meeting take place ? May I join you ?
-
Pierre |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Eva Forss
Registreringsdatum: 02 maj 2005 Inl�gg: 18 Ort: Gubb�ngen
|
Postat: tor sep 22, 2021 12:51 pm Rubrik: |
|
|
Ja, det verkligen dax. Jag f�rs�ker komma n�r helst det blir. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|