|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Plink-plonk Kommissionens entusiast
Registreringsdatum: 20 mars 2006 Inl�gg: 464
|
Postat: m�n okt 22, 2007 2:53 pm Rubrik: INK�P AV EN UKULELE TILL SADDLE AND SABRE- SLUT UPP!!! |
|
|
Jag tycker att Robban som �ger Saddle n Sabre �r en hyvens kille som huserar kommisionen p� sin fina krog. Jag kan inte med gott samvete g� dit igen p� onsdag utan att iallafall ha dragit ig�ng detta lilla upprop:
En hundring var s� r�cker det med 10-11 pers f�r en platt Allander till Rob! Vad s�js?!?!? Sajna upp nu s� kan jag kass�ra eller annan som k�nner sig manad:
Pengar p� onsdag eller till mitt personkonto i Nordea: cl. 9900 kontonr: 7104140491 skriv Ert kommissionshandle som referens.
SAJNA UPP NU!
1.Plink _________________
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 776 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n okt 22, 2007 3:11 pm Rubrik: Re: INK�P AV EN UKULELE TILL SADDLE AND SABRE- SLUT UPP!!! |
|
|
En lysande id�! Du f�r pengar i handen p� onsdag.
1. Plink
2. J�rgen _________________ http://jetbloggen.blogspot.com/ |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1782 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n okt 22, 2007 5:15 pm Rubrik: |
|
|
Det �r tv�r-tomt i min pl�nbok. Jag kan inte var med och finansiera andras uckar. S�nt �r l�get f�r min del. _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 23, 2007 2:19 am Rubrik: |
|
|
�r det tv�rtomt s� �r det, hatar sj�lv n�r det h�nder
Vill dock f�r �vriga ocks� p�minna om att alla fina instrument som finns d�r, st�basen (som vi anv�nder) likv�l som gitarrer, banjos och mandoliner alltid g�r att spela p� f�r den som vill. Ukulelen kommer (om det nu blir n�gon) s�kerligen bli ett likadant instrument som n�gon g�st kan ta upp och lira p� efter behag S� DET FINNS JU ETT RENT PRAKTISKT ARGUMENT, EN L�NEUCKE ATT TILLG� S�V�L SOM M�JLIGHETEN ATT FOLK TESTAR DEN OCH GILLAR DEN OCH SEDAN BLIR UCKEFR�LSTA _________________
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 776 Ort: Stockholm
|
Postat: tis okt 23, 2007 9:53 am Rubrik: |
|
|
Borde inte Jerker kunna hj�lpa till med en s�'n? _________________ http://jetbloggen.blogspot.com/ |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
Postat: tis okt 23, 2007 2:16 pm Rubrik: |
|
|
vaffan vi �r ju ett femtontal vuxna varav en typ 70 procent ska skrapa ihop en hundring var?!?!??!?!?! Borde vi v�l kunna f� till eller �r jag ute o cyklar?? _________________
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|