|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 1611 Ort: Stockholm
|
Postat: m�n sep 17, 2021 6:48 pm Rubrik: J�MRANS!!! |
|
|
H�r kommer man hem f�r en kvart sedan, typ 19:30. P� k�ksbordet ligger DN med kulturdelens baksida �verst. Vad �r d� det f�rsta jag ser? Jo en liten bild av en ukulele. Genast l�ser jag texten i den tillh�rande notisen. D�r st�r: "OLD NEWS Elukulelebaserad alternativ popmusik. Musikh�gskolan, Valhallav�gen 105, kl 19."
Det var ju s� dags att se det d�!!! _________________ Jukkal E. Le
What, me uke? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ukulelerud Happy Per
Registreringsdatum: 23 april 2022 Inl�gg: 601
|
Postat: m�n sep 17, 2021 7:14 pm Rubrik: Re: J�MRANS!!! |
|
|
jukkalele skrev: | H�r kommer man hem f�r en kvart sedan, typ 19:30. P� k�ksbordet ligger DN med kulturdelens baksida �verst. Vad �r d� det f�rsta jag ser? Jo en liten bild av en ukulele. Genast l�ser jag texten i den tillh�rande notisen. D�r st�r: "OLD NEWS Elukulelebaserad alternativ popmusik. Musikh�gskolan, Valhallav�gen 105, kl 19."
Det var ju s� dags att se det d�!!! |
S�ja, s�ja, det kommer s�kert fler tillf�llen. Du kanske kan sjunga o spela lite ryska glosor ist�llet. Och kanske ta en s�n d�r go �l du vet _________________ ukulelerud |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|