|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Jonas
Registreringsdatum: 19 februari 2006 Inl�gg: 106 Ort: G�teborg
|
Postat: tis feb 13, 2022 8:21 pm Rubrik: Ukulelefestival i Belgien |
|
|
Min bekanting Remco, �ven k�nd som ukulelezaza p� t ex Youtube, st�ller till med festival till v�ren. F�r er som inte begriper holl�ndska finns det numer en engelsk �vers�ttning; http://www.ukulelefestival.be/english.html
Bara att f�lja upp alla l�nkarna tar en hel del tid, men det finns mycket kul d�r. Men n�, av mycket personliga sk�l ska jag inte �ka dit ! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Jonas
|
Postat: tor aug 09, 2021 7:45 am Rubrik: |
|
|
Har f�tt ca 300 fotografier fr�n sagda evenemang, DVD l�r dyka upp -eventually, som Manuel sa. Ska sortera ut n�gra fr�cka bilder som kommer att �verraska, speciellt betr�ffande m�ngden instrument n�rvarande. F�r att citera en gammal jazzl�t; "That�s a plenty"! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Jonas
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 1779 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n sep 02, 2021 11:03 am Rubrik: |
|
|
Hade varit kul att vara d�r.
Plain de Haricot har jag sett n�gra klipp med p� Youtube och tycker de verkar vara bra (inte minst p� s�g)
Remco �r ju en klippa. Det fick jag klart f�r mig i Helsingfors h�romveckan. (Dit kom han dock utan sin National. Arrang�rerna lyckades l�na en National fr�n en musikaff�r p� orten. Jag passade p� att provspela den. Vilket instrument! Nu f�rst�r jag alla lovorden. Min Johnsson-resonator �r en sk�rdetr�ska i j�mf�relse) _________________ N�got slags initiativtagare |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|