Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

M�tet den 16 januari 2006

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Eftersnack
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Robert_Hultman
Diktator light


Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 1779
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: tis jan 17, 2022 3:51 pm    Rubrik: M�tet den 16 januari 2006 Svara med citat

Jag t�nkte inte orda s� mycket om m�tet (inte just nu i alla fall) utan bara l�nka till de bilder fr�n g�rdagskv�llen som Lasse R tog och skickade till mig.

Nu finns ocks� de bilder Jukkalele tog upplagda.

De finns till besk�dande p�:
http://www.ukulelekommissionen.se/HRCfyra.html
_________________
N�got slags initiativtagare


Senast �ndrad av Robert_Hultman den tis jan 17, 2022 10:24 pm, �ndrad totalt 1 g�ng
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Ukulele-Rookie



Registreringsdatum: 09 december 2021
Inl�gg: 85
Ort: Huddinge

Inl�ggPostat: tis jan 17, 2022 4:33 pm    Rubrik: Svara med citat

Det ser j�tte-trevligt (och kul) ut! Jag ska f�rs�ka komma p� n�sta m�te, trots att jag knappt kan spela. Men jag f�r v�l komma som observat�r om inte annat... Very Happy

G�ran
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Lasse R
Kommissionens sommartomte


Registreringsdatum: 26 maj 2005
Inl�gg: 198

Inl�ggPostat: ons jan 18, 2022 7:51 pm    Rubrik: Svara med citat

Ja visst ser det kul ut p� bilderna och det var det ocks�, men om Ukulele-Birgitta ska forts�tta med dessa "l�ngdragna" 3-ackordsl�tar s� f�r vi v�l inf�ra tr�ngselavgifter!

Lasse R Rolling Eyes
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting


Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 1611
Ort: Stockholm

Inl�ggPostat: ons jan 18, 2022 11:05 pm    Rubrik: Svara med citat

Och en bild s�ger ju mer �n 1000 ord! Vad ska d� inte alla dessa bilder s�ga? Skulle jag f�rs�ka skriva ner det skulle ingen �nd� orka l�sa.

Och Ukulele-Rookie - det d�r med obsevat�r verkar ju lite fegt. Kan du D, G och A7, s� kan du spela uppskattningsvis �tminstone en 10-12 meter treackordsl�tar. Se bilderna s� f�rst�r du vad jag menar. Dessutom finns det nog en massa fler �n s�. Men jag b�var inf�r tanken att f� uppleva dessa p� en �nnu l�ngre pappersrulle Laughing .
_________________
Jukkal E. Le

What, me uke?
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida
Ukulele-Rookie



Registreringsdatum: 09 december 2021
Inl�gg: 85
Ort: Huddinge

Inl�ggPostat: ons jan 18, 2022 11:28 pm    Rubrik: Svara med citat

jukkalele skrev:
Ukulele-Rookie - det d�r med obsevat�r verkar ju lite fegt. Kan du D, G och A7, s� kan du spela uppskattningsvis �tminstone en 10-12 meter treackordsl�tar.


Jag har gjort lite framsteg och kan n�stan ta mig igenom en l�t utan att det blir avbrott f�r ackordsbyten Very Happy. Jag kan f�r n�rvarande D, D7, G och A7 - s� jag platsar nog i treackordsgruppen. E7 d�remot �r fortfarande f�r knepig f�r mig... Confused
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande Bes�k anv�ndarens hemsida MSN Messenger
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Eftersnack Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006