Forumindex Ukulelekommissionens forum

Vanliga frågorVanliga fr�gor   SökS�k   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Hot Time Harv's Rollercoaster of Kicks

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> L�nkar
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Robert_Hultman
Diktator light

Registreringsdatum: 21 april 2022
Inl�gg: 1789

InläggPostat: ons jun 06, 2022 7:32 pm    Rubrik: Hot Time Harv's Rollercoaster of Kicks Svara med citat

Hot Time Harv and his Rollecoaster of Kicks finns ju p� Midnight ukulele disco och �ven n�gra snuttar p� min YouTube-sida.

Men nu hittade jag en hel sida med deras musik:

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=324866

Texterna �r ju "fr�ckisar" (bitvis bara plumpt, tycker jag sj�lv) men jag gillar musiken.
jukkalele
Custom (kosta mer) customer in waiting

Registreringsdatum: 20 april 2022
Inl�gg: 1623

InläggPostat: tor jun 07, 2022 7:58 am    Rubrik: Svara med citat

Lite plumphet har ingen d�tt av Wink Det finns ju en befriande k�nsla av "hej, vi �r alla vuxna" (fast ibland kan man ju undra) och en d�rmed sammanh�ngande tanke att hoppa �ver omskrivningar.

Ungef�r som att skriva j�vla och fan om man menar det och inte j-a och f-n. N�got som jag h�danefter ska f�rs�ka komma ih�g att g�ra. Om man inte kan st� f�r ett j�vla, vad fan menar man d� med j-a??? Lite vid sidan av �mnet d�r, men jag kom p� en parallell, vilket jag ju ibland g�r...

I alla fall �r de ju kul grabbar. Om man, som J Boy anv�nder en kofot f�r att �ppna motorhuven till sin van med instrument o s�nt, kan man inte vara en alltigenom d�lig m�nniska. Harv �r m�jligen en aning sliskig.... Fast det h�r v�l till.

What, me uke?
Till �verst p� sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> L�nkar Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet