F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
zpreston
Registreringsdatum: 01 juli 2006 Inl�gg: 254 Ort: Norrland
|
Postat: l�r mar 24, 2022 11:15 am Rubrik: |
|
|
Fm Ebm A#m kan de gl�mma.
Vet inte hur pass mkt sailor girl-outfit jag kan fixa. Naja, det fixar sig. _________________ - they call me the queen of Bossa Nova - |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5842 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r mar 24, 2022 11:40 am Rubrik: |
|
|
Tonartsbytet var inga problem
"Absolut, ta ner ett halvt, s� st�mmer vi upp. Inga problem."
Det betyder allts� att vi landar i ackorden:
Em Em7 Dm Am _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5662 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r mar 24, 2022 3:09 pm Rubrik: |
|
|
Annars hade ju vi kunnat st�mma upp/ner ukkarna en halvton, men d� �r det l�st d�. Marint tema. Jag �r skeptisk.... Vi f�r se, men det �r inte direkt vad mina garderober vimlar av.... _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mats
Registreringsdatum: 04 augusti 2005 Inl�gg: 69 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r mar 24, 2022 5:30 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Marint tema. Jag �r skeptisk.... Vi f�r se, men det �r inte direkt vad mina garderober vimlar av.... |
�sch, s�tt p� dig en svart �gonlapp och f�rest�ll sj�r�vare. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
zpreston
Registreringsdatum: 01 juli 2006 Inl�gg: 254 Ort: Norrland
|
Postat: s�n mar 25, 2022 9:58 am Rubrik: |
|
|
Trots beskrivning av platsen vi skall tr�ffas p� (P� L�ngholmen, bron n�rmast Hornstull) �r jag �ndock os�ker p� r�tt plats. Det finns v�l TV� broar till Hornstull?
Om ni m�rker att jag virrat bort mig s� kan ngn g�rna sl� en pling p� 0709732788.
Bis sp�ter! _________________ - they call me the queen of Bossa Nova - |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mats
Registreringsdatum: 04 augusti 2005 Inl�gg: 69 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n mar 25, 2022 10:53 am Rubrik: |
|
|
zpreston skrev: | Det finns v�l TV� broar till Hornstull?
|
Ja, det finns tv� broar. Jag uppfattade dock beskrivningen s�. att vi ska tr�ffas vid den stora bron, d.v.s. den som ligger n�rmast f�ngelset. Den andra, lilla bron (som ligger n�rmast M�larvarvet) kallas av oss i lokalbefolkningen f�r P�lsundsbron.
Men �ven om n�gon skulle r�ka f�rirra sig spelar det nog ingen roll. Broarna ligger n�ra varandra; om man st�r p� den ena kan man vinka till eventuella kommission�rer som st�r p� den andra.
Och formuleringen "n�rmast Hornstull" uppfattade jag som att vi skulle tr�ffas vid det brof�ste som ligger n�rmast S�dermalm. Men inte heller det spelar n�gon st�rre roll; bron �r liten och kort, s� var vi �n st�r kommer vi l�tt att kunna se varandra. |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|