Forumindex Ukulelekommissionens forum

 
 Vanliga fr�gorVanliga fr�gor   S�kS�k   MedlemslistaMedlemslista   Anv�ndargrupperAnv�ndargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in f�r att l�sa dina meddelandenLogga in f�r att l�sa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Letar fortfarande efter sk�nska medspelare....

 
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Sk�neaktiviteter
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne  
F�rfattare Meddelande
Anett



Registreringsdatum: 07 september 2021
Inl�gg: 49
Ort: Syd�st om Malm�

Inl�ggPostat: l�r jan 07, 2022 9:35 pm    Rubrik: Letar fortfarande efter sk�nska medspelare.... Svara med citat

Hej hej!
Det KAN bara inte vara s� att alla i Sk�ne redan ing�r i diverse grupper och inte har n�n tid �ver alls f�r nya projekt! Nytt f�rs�k, s�ledes.

Jag ing�r i diverse mer eller mindre l�sa musikaliska sammanhang men vill spela mer. Har tillr�ckliga skills f�r att fungera i musikaliska sammanhang, f�rutsatt att jag inte f�rv�ntas h�lla i taktpinnen. P� pluskontot: har en rej�l bank med ukulelel�tar, en fin banjolele och en halvakustisk Morgan med f�rst�rkare. Sjunger OK och trakterar �ven blockfl�jt och munspel om pretentionerna inte �r f�r h�ga. �nskar kontakt med andra uckespelare i Sk�ne. Jag bor i Skurupstrakten, jobbar i Malm� och �r mobil inom en 5-milsradie fr�n b�da orterna. Har ett j�ttehus p� landet som l�mpar sig ypperligt f�r musicerande (om man inte �r allergisk mot hundar). N�gon som �r intresserad av samspel?
_________________
"If the world didn't suck we'd all fall off."
Till �verst p� sidan
Anv�ndarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inl�gg nyare �n:   
Skapa nytt �mne   Svara p� �mnet    Forumindex -> Sk�neaktiviteter Alla tider �r GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet
Du kan inte r�sta i det h�r forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006