F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
H�gel Hawaiian Blue
Registreringsdatum: 15 mars 2006 Inl�gg: 1151 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 24, 2021 1:14 am Rubrik: Lucka 24 / Door 24 |
|
|
Ensam i julenatten. Inga andra anv�ndare p� forumet.
Endast H�gel �r vaken.
Och ur h�gtalaren mullrar Baronens feta s�ng.
Det �r h�g kvalit� och helig st�mning.
Nu �r den religi�sa julen h�r. Och fr�n skyn str�lar Baronen ner �ver de vakande tv� i stallet.
N�rmare en julotta l�r inte jag komma i �r.
En perfekt avslutning p� en fin julkalender.
Man tackar.
Heders.
Tack alla andra ocks�... och god forts�ttning! _________________ It don't mean a thing if it ain't got that swing |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 7007 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 24, 2021 8:14 am Rubrik: |
|
|
Lite elizabtethanskt kn�ppspel kombinerat med en h�rdrockballad. Varf�r har ingen t�nkt p� det f�rut? En v�rdig avslutning p�en v�rdig kalender.
God jul alla _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 5698 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r dec 24, 2021 9:50 am Rubrik: |
|
|
Snyggt och k�nsligt sjunget och spelat!
Har aldrig h�rt den texten till Greensleeves f�rut, beror s�kert p� mitt totala ointresse f�r gudar och s�nt. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st! Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Lasse R Kommissionens sommartomte
Registreringsdatum: 26 maj 2005 Inl�gg: 660
|
Postat: l�r dec 24, 2021 9:59 am Rubrik: |
|
|
Jesus �r tillbaka i lucka 24 igen precis som det alltid var i min barndom och finst�mt ocks�. Jag har njutit av hela kalendern i �r ocks�! God Jul p� er alla kommission�rer!!!
H�r i Vallentuna blir det stor f�rest�llning i afton med tomte och alla tillbeh�r! |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
rognas
Registreringsdatum: 25 augusti 2009 Inl�gg: 485 Ort: �stersund, J�mtland
|
Postat: l�r dec 24, 2021 10:33 am Rubrik: |
|
|
Ahh, Baronen och hans sidekick Heavy! Jag ber att f� tacka s� �dmjukast f�r denna avslutning p� kalendern. Eminent! Smakfullt med fingerkn�pp och v�nta lite nu.... en kontrabas..... Hmmmm en kandidat till f�r lucka 23.... Hur som helst, f�rbannat snyggt spelat och sjunget. Min numera v�l avdammade luva �ker �n en g�ng av i den djupaste respekt f�r detta framf�rande som trots allt sp�r p� julk�nslan �nnu mer �n jag trodde det var m�jligt.
�terigen en God Jul p� Er kommission�rer.
//Roger fr�n ett sn�rikt �stersund _________________ ...visst serr�... |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mange
Registreringsdatum: 09 oktober 2008 Inl�gg: 1939 Ort: Hammarbyh�jden - ukulelens Laurel Canyon
|
Postat: l�r dec 24, 2021 10:41 pm Rubrik: |
|
|
Heavy Baron levererar som tomten sj�lv p� julafton! Riktigt bra uckespel, you've outdone yourself mister Baron! Sketabra ass�! _________________ Sven's to the left of me, Jukka's to the right.
Here I am stuck in the middle with uke... |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Martin B
Registreringsdatum: 19 november 2021 Inl�gg: 425
|
Postat: l�r dec 24, 2021 11:18 pm Rubrik: |
|
|
Sent in p� sj�lva julafton ber �ven jag att f� tacka s�v�l Baron som alla �vriga f�r en fin kalender och �nskar ocks�; "God Fotsvettning och Gr�tt Nytt H�r" som vi G�teborgare brukar �nska varandra. Martin |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 2764 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: s�n dec 25, 2021 12:11 am Rubrik: |
|
|
De tv� vise m�nnen avslutar en fin kalender p� ett utomordentligt fint s�tt! Tack Robin och Micke och tack alla ni andra och God Jul! _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree
www.youtube.com/SkankinSkullbone |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 7725 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n dec 25, 2021 1:40 pm Rubrik: |
|
|
Inget fr�n Heavy Barons vanliga reportoar (tror jag) men �nd� omissigenk�nneligen Heavy Baron. V�l framf�rt! _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash
|
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
Registreringsdatum: 11 augusti 2008 Inl�gg: 1227 Ort: S�dermalm
|
Postat: s�n dec 25, 2021 4:04 pm Rubrik: |
|
|
Tack f�r alla v�rmande ord! Och tack f�r en riktigt bra julkalender med genomg�ende h�g klass.
God jul p� er allihop! _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Mab
Registreringsdatum: 28 september 2021 Inl�gg: 2187 Ort: Hammarbyh�jden
|
Postat: s�n dec 25, 2021 6:33 pm Rubrik: |
|
|
Ja, jag var fr�nvarande fr�n datorer ig�r s� jag h�r f�rst lucka 24 nu, men lika vackert �r det �nd�!
Jag ger det 5 sk�ggmurvlar! _________________ Gammalt br�d rostar aldrig |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 3348 Ort: Stockholm
|
Postat: s�n dec 25, 2021 8:29 pm Rubrik: |
|
|
Jag ger det fyra stj�rnfotografer och en fuskande AD som e skyldig mig 400 pix! Ett superbetyg ass�. _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
|
Postat: tis dec 27, 2021 1:47 am Rubrik: |
|
|
tack igen!
Och till Sven vill jag bara s�ga: jag �r copyrighter och inte ad. Och: s� du fick notan som vi trodde vi kom undan p� cirkus? _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Sven
Registreringsdatum: 14 januari 2008 Inl�gg: 3348 Ort: Stockholm
|
Postat: tis dec 27, 2021 8:20 pm Rubrik: |
|
|
S� du �r copywriter? D� gick ju betyget ner till skamligt l�ga fyra stj�rnfotografer.
Ang notan s� v�ntar jag p� den, de 400 �r f�rst�s f�r alla skamliga �vergrepp du utsatt mig f�r.
Sven _________________
Mange, och senare �ven jukkalele, skrev: | Det �r klart att Sven har r�tt. Sven har alltid r�tt. |
www.argapa.blogspot.com |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Baron K
|
Postat: fre dec 30, 2021 1:17 pm Rubrik: |
|
|
Sven skrev: |
Ang notan s� v�ntar jag p� den, de 400 �r f�rst�s f�r alla skamliga �vergrepp du utsatt mig f�r.
Sven |
Ja, jag kan inte annat �n s�ga att det l�ter sk�ligt. _________________ http://www.youtube.com/baronk69 |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|