|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4384 Ort: Bajen
|
Postat: tis jul 06, 2021 10:07 am Rubrik: Gott om tid och pengar, s�mre med smak och omd�me |
|
|
Enligt DNs Namn och Nytt har en ryss k�pt en vuvuzela och h�jt v�rdet fr�n tjufem sp�nn till en kvarts miljon meddelst f�rgyllning och �delstenbes�ttning. Fr�gan �r vad som avg�r en v�rdet p� ett f�rem�l? Finns det k�pare till denna tingest? Tjing f�r att inte k�pa! _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5673 Ort: Stockholm
|
Postat: tis jul 06, 2021 10:32 pm Rubrik: |
|
|
Jag tror att de med v�rdet menar v�rdet p� blinget. Kostnaden liksom _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4384 Ort: Bajen
|
Postat: ons jul 07, 2021 7:53 am Rubrik: |
|
|
S� du �r allts� lite intresserad av att investera i den vuvuzelan! Jojo. Nu kommer det fram. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4616 Ort: Stockholm
|
Postat: ons jul 07, 2021 8:13 am Rubrik: |
|
|
Kom os�kt att t�nka p� Gudrun och Drummond/Cauty... _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ronald
Registreringsdatum: 08 april 2022 Inl�gg: 1899 Ort: Stockholm/S�dermalm
|
Postat: ons jul 07, 2021 8:44 am Rubrik: |
|
|
Eller den d�r konstn�ren som st�llde ut sina egna bajskorvar, f�rgyllda. _________________ Sp�nvald Skallben
Hamster Tree |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|