|
Ukulelekommissionens forum
|
F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
ardbeg
Registreringsdatum: 16 februari 2010 Inl�gg: 53 Ort: G�teborg
|
Postat: tor apr 22, 2022 9:09 am Rubrik: |
|
|
Jag �r s� gammal att jag minns n�r man k�pte mj�lk i trekantiga tetrapak, sk tetraeder eller Tetra classic.
Och d� menar jag inte de d�r sm� som finns p� kaf�er idag.
Nej inte alls off-topic _________________ Har slutat att oroa mig i on�dan. Numera roar jag mig i bara on�dan.
���
Kala Travel Sopran [KA-SSTU] |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4346 Ort: Bajen
|
Postat: tor apr 22, 2022 9:21 am Rubrik: |
|
|
Mj�lk i teatreader, nej d�r �r man offside. Jag kan bara kontra med festis i dylika. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: tor apr 22, 2022 9:25 am Rubrik: |
|
|
Ho Ho.
Pl�tsligt minns jag de speciella backarna f�r mj�lktetrorna. Det var rej�la grejer gjorda av 3-4 mm tjock metalltr�d. _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
ardbeg
Registreringsdatum: 16 februari 2010 Inl�gg: 53 Ort: G�teborg
|
Postat: tor apr 22, 2022 10:12 am Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Mj�lk i teatreader, nej d�r �r man offside. Jag kan bara kontra med festis i dylika. |
Mera bilder...
_________________ Har slutat att oroa mig i on�dan. Numera roar jag mig i bara on�dan.
���
Kala Travel Sopran [KA-SSTU] |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Jonas
Registreringsdatum: 19 februari 2006 Inl�gg: 426 Ort: G�teborg
|
Postat: fre apr 23, 2022 7:31 pm Rubrik: |
|
|
Skummj�lk, n�n? Smakade f�r j�vligt. Pajp-ice glassen?
Vad hette de d�r gula tuberna med ett pulver som man doppade en lakritsst�ng i...? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4583 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r apr 24, 2022 7:42 am Rubrik: |
|
|
Kalassandwich - R.I.P. En av h�rnstenarna i kostcirkeln (n� ja, s� v�rst m�nga h�rn har inte en cirkel) n�r man som 18-�ring �gnade sig �t studier.
http://www.gb.se/nostalgi_year.asp?year=1980# _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|
|
Du kan inte skapa nya inl�gg i det h�r forumet Du kan inte svara p� inl�gg i det h�r forumet Du kan inte �ndra dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte ta bort dina inl�gg i det h�r forumet Du kan inte r�sta i det h�r forumet
|