|
Ukulelekommissionens forum
|
Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Jörgen Kommissionens Lautsprecher

Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inlägg: 5698 Ort: Stockholm
|
Postat: sön apr 18, 2022 10:18 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Jag var inte ens. |
+1 _________________ Jag är bra på att göra andra bäst! Vad är du bra på? |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Staffan

Registreringsdatum: 13 april 2022 Inlägg: 7
|
Postat: mån apr 19, 2022 7:48 am Rubrik: Mer om gigget |
|
|
Jag ber om ursäkt om jag verkat hemlig ang. Näsby Park-gigget. Saken är den att det är en "vanlig" köpcentrumspelning. D.v.s. att gigget ingår som en del i att underhålla besökarna till anläggningen. Inget reklamjippo med produkt- eller företagspromotion.
Min uppfattning, oaktat den intressanta diskussionen om ukulelens plats i musikvärlden, är den att jag är övertygad om att folk i allmänhet lyfter på ögonbrynet när dom får höra ukulelens storhet live. För många t.o.m. en aha-upplevelse.
Vi kommer förhoppningsvis på sikt att försöka dra igång "play-along" aktiviteter i Näsby. Näsby Park Centrum kanske kan bli en lokal (ukulele)arena för kommande ungdomsgrupper, seniorband, andra spelsugna Näsbybor och varför inte inbjudna (som ni) gästgrupper.
.......som sagt, ring 070 753 26 28 så kan vi snacka mer om saken.
Jag lovar att återkomma med mer info ang. det "nystartade" Ukulele Big Band vid ett senare tillfälle. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|