F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Stenback
Registreringsdatum: 22 augusti 2009 Inl�gg: 28 Ort: Nyk�ping
|
Postat: l�r feb 20, 2022 12:00 pm Rubrik: Hyfsat duktig kille... |
|
|
Skulle g�rna vilja kunna spela melodier som den h�r mannen!
http://www.youtube.com/watch?v=eldSa7b-H5c _________________ "Den d�r Jante ska inte tro att han �r n�t!" |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4345 Ort: Bajen
|
Postat: l�r feb 20, 2022 12:10 pm Rubrik: |
|
|
Han ser ut att spela en s�dan d�r G-string som James Hill har. Sjuttio papp eller n�got kostar den. _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Stenback
|
Postat: l�r feb 20, 2022 12:18 pm Rubrik: |
|
|
hrlarson skrev: | Han ser ut att spela en s�dan d�r G-string som James Hill har. Sjuttio papp eller n�got kostar den. |
Jaha, inte mer? D� f�r jag v�l cykla ner till musikaff�ren och k�pa en, f�r om den inte �r dyrare s� m�ste v�l varenda musikaff�r i Sverige ha en s�n! _________________ "Den d�r Jante ska inte tro att han �r n�t!" |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
hrlarson
Registreringsdatum: 23 augusti 2007 Inl�gg: 4345 Ort: Bajen
|
Postat: l�r feb 20, 2022 12:26 pm Rubrik: |
|
|
Du kan k�pa den h�r budgetmodellen av Gstring: http://www.ukulelejames.com/signature_model.htm _________________ Totalmoddad P'Mico sopran
Runesson sopran |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Stenback
|
Postat: l�r feb 20, 2022 12:57 pm Rubrik: |
|
|
Nja, betalar hellre f�r att kunna l�ra mig spela melodier som honom. Tror inte att det beror p� instrumentet... _________________ "Den d�r Jante ska inte tro att han �r n�t!" |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5648 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r feb 20, 2022 5:02 pm Rubrik: |
|
|
Men se, d�r har du fel. Utrustningen �r allt. Och blir det inte bra f�r man k�pa st�rkare, effektboxar och ny instrument tills det blir bra. S� en sjuttio papp f�r man nog r�kna med att kostar. Minst.
Killen, ja. Duktig? Ja. Intressant att lyssna p�? Inte f�r mig men whatever floats your boat, som di s�ger p� andra sidan vattnet. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4581 Ort: Stockholm
|
Postat: l�r feb 20, 2022 5:44 pm Rubrik: |
|
|
jukkalele skrev: | Men se, d�r har du fel. Utrustningen �r allt. Och blir det inte bra f�r man k�pa st�rkare, effektboxar och ny instrument tills det blir bra. S� en sjuttio papp f�r man nog r�kna med att kostar. Minst.
Killen, ja. Duktig? Ja. Intressant att lyssna p�? Inte f�r mig men whatever floats your boat, som di s�ger p� andra sidan vattnet. |
Killen �r v�l 15-16 s� det m�ste man v�l ocks� vara. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|