F�reg�ende �mne :: N�sta �mne |
F�rfattare |
Meddelande |
Backlund
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 354 Ort: Sandviken
|
Postat: tor feb 04, 2022 3:23 am Rubrik: James Hill igen... |
|
|
Hittade en video med James Hill som jag inte har sett f�rut:
http://www.youtube.com/watch?v=QXAjjhT23dQ
Ja, j�vlar vad han kan. Ganska avancerat att g�ra allt det d�r samtidigt, men han g�r det p� ett smakfullt s�tt tycker jag.
Det �r ju Victoria Vox som sjunger, men var har hon ukulelen? _________________ www.myspace.com/patrikbacklund |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
jukkalele Custom (kosta mer) customer in waiting
Registreringsdatum: 20 april 2022 Inl�gg: 5648 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 04, 2022 10:08 am Rubrik: Re: James Hill igen... |
|
|
Backlund skrev: | Det �r ju Victoria Vox som sjunger, men var har hon ukulelen? |
Det skulle du inte tro om jag talade om. _________________ Allt �r v�ldigt ovisst. Det �r jag helt s�ker p�.
http://www.myspace.com/jukkalele |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
J�rgen Kommissionens Lautsprecher
Registreringsdatum: 31 januari 2006 Inl�gg: 4582 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 04, 2022 10:15 am Rubrik: Re: James Hill igen... |
|
|
jukkalele skrev: | Backlund skrev: | Det �r ju Victoria Vox som sjunger, men var har hon ukulelen? |
Det skulle du inte tro om jag talade om. |
Jag tyckte hon s�g lite skitn�dig ut, sp�nd liksom. _________________ Jag �r bra p� att g�ra andra b�st. Vad �r du bra p�? |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Robert_Hultman Diktator light
Registreringsdatum: 21 april 2022 Inl�gg: 5823 Ort: Stockholm
|
Postat: tor feb 04, 2022 10:36 am Rubrik: |
|
|
Och var hade Ralph Shaw ukulelen? I ryamattan p� huvudet?
Hill spelar One Note Samba p� ett liknande s�tt. Det finns en l�nk till en inspelning i liknande klipp-listan. Den tycker jag n�stan �r b�ttre. �ven om det h�r �r duktigt, s� tycker jag det blir lite monotont i l�ngden (och l�ngt �r det. Shaws tramsiga uppdykande g�r inte att man l�ngtar mindre efter slutet.) _________________ "Sannolikheten att lyckas �kar dramatiskt med varje f�rs�k"
John Nash |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Backlund
|
Postat: tor feb 04, 2022 12:34 pm Rubrik: Re: James Hill igen... |
|
|
J�rgen skrev: | jukkalele skrev: | Backlund skrev: | Det �r ju Victoria Vox som sjunger, men var har hon ukulelen? |
Det skulle du inte tro om jag talade om. |
Jag tyckte hon s�g lite skitn�dig ut, sp�nd liksom. |
_________________ www.myspace.com/patrikbacklund |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
Backlund
|
Postat: tor feb 04, 2022 12:46 pm Rubrik: |
|
|
Robert_Hultman skrev: | Och var hade Ralph Shaw ukulelen? I ryamattan p� huvudet?
Hill spelar One Note Samba p� ett liknande s�tt. Det finns en l�nk till en inspelning i liknande klipp-listan. Den tycker jag n�stan �r b�ttre. �ven om det h�r �r duktigt, s� tycker jag det blir lite monotont i l�ngden (och l�ngt �r det. Shaws tramsiga uppdykande g�r inte att man l�ngtar mindre efter slutet.) |
Jag gillar inte One note samba s� mycket faktiskt, vet inte varf�r. Det blir ganska monotont efter ett tag ja Vet inte om jag hade klarat en l�t till Men jag tycker �nd� att han spelar p� ett smakfullt s�tt. Han g�r bara det han beh�ver g�ra, han h�ller det d�r beatet och spelar dom viktigaste slingorna som �r karakt�ristiskt f�r l�ten. Hade det varit Jake Shimabukuro som spelade hade han v�l f�rs�kt imitera en kulspruta som vanligt...
Nu menar jag inte att jag tycker Jake �r d�lig, men ibland tycker jag det blir lite v�l mycket. _________________ www.myspace.com/patrikbacklund |
|
Till �verst p� sidan |
|
|
|